Er du flyttet hjemmefra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. september 2009

Bom

Eva skriver:

Kunne godt tænke mig at høre om I er flyttet hjemmefra eller stadig bor i samme by og tæt på mor, far og barndomshjemmet?
Hvorfor bor I tæt på eller langt væk fra der hvor I voksede op?

Jeg selv har været lidt rundt omkring, startede som 18 årig med at flytte i lejlighed som mine forældre købte til mig, den lå 150 m. fra dem.Som 19 årig købte jeg hus med min x, lidt længere væk men stadig i samme by.
Så blev jeg alene og var lige inde og runde Lyngby og så tog jeg tilbage, mødte de smås far og flyttede med ham sydpå, 16 km væk og da jeg blev alene igen, så kunne jeg jo ikke så godt flytte væk når drengene gik i skole og bh her og deres far boede her. Det kunne jeg ikke finde på at byde dem.
Så jeg bor lidt hjemmefra, men ikke mere end drengene ser deres bedster mange gange om ugen og mine forældre er en stor hjælp.
Men har det nu godt med ikke at bo i samme by som jeg voksede op.

Glæder mig til at høre jeres bolighistorie...

Knus Eva...

Jeg startede med at flytte i lejlighed sammen med kæresten, 8 km fra mine forældre.. Og så i 2008 købte vi en lille nedlagt landejendom 1 km fra mine forældre og 3 km til hans..  Så man kan ikke just sige at jeg er flyttet langt væk..  Men jeg nyder det, dog overrender vi ikke hinanden.. Heldigvis, orh dog, svigerfar har været her meget på det sidste (blev pensionist i sommer), men det skal ikke blive en vane.. Tro mig..  Men sys det er skide hyggeligt og hoppe på hesten og ride om og se til de gamle..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. september 2009

Diana...

Jep jeg er flyttet hjemme fra og langt fra. Mine forældre bor i Bjæverskov Da jeg var 18 flyttet jeg til hundige så til valby så til høje tåstrup så til køge så til østerbro og så Engesvang (Jylland). Lige nu kommer vi ikke tilbage men jeg kunne godt tænke mig at komme til bare til min barndoms by det er en super god og hyggelig by.

Kram

Anmeld

1. september 2009

Muffinmus

Tja, vi bor i eget hus 40 km fra mine forældre og 10 km fra hans....så jeg er vel teknisk set flyttet mere hjemmefra end han er
Og det er også hans forældre der besøger os 3 gange om ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.