Er du flyttet hjemmefra??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

Pia.

Jeg har altid boet lige op af mine forældre - flyttede hjemmefra som 18 årig, men det længeste var 7 kilometer væk...

Da vi skulle have vores tredje barn tog jeg/vi for første gang et stort spring og flyttede syd på - 4 år væk fra mine familie... Var nu glad for at bo der nede men nu er det vist prøvet af, så nu er jeg flyttet "hjem" igen ....

Knus Pia

P.s - smukke Eva, har fået nyt mobil nummer - skriver lige i aften, har dog stadig den gamle, men havde ikke lige set du havde skrevet, da den bare ligger her hjemme... sender det nye til dig i aften KNUS OG KRAM....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

cille22

jeg flyttede hjemme fra da jeg var 15år, men det var fordi vi boede på Ærø og der er jo ikke mulighed for udd.
Så jeg flyttede til odense og boede der i 6mdr og flyttede så hjem til Ærø igen.
Men 1 gang hjemmefra, ja så orker man skisme ikke mors løftede pegefinger.

så jeg dragede til svendborg og boede der i 6år, liger indtil jeg mødte min dejlige mand, så flyttede vi til Ringe og ja her er vi endnu.

Og fandme om ikke skæbnen ville det, men mn mor bor også i Ringe nu, så vi har max 4min på gå ben mellem hinanden.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

Anmeld

31. august 2009

oo

cille22 skriver:

jeg flyttede hjemme fra da jeg var 15år, men det var fordi vi boede på Ærø og der er jo ikke mulighed for udd.
Så jeg flyttede til odense og boede der i 6mdr og flyttede så hjem til Ærø igen.
Men 1 gang hjemmefra, ja så orker man skisme ikke mors løftede pegefinger.

så jeg dragede til svendborg og boede der i 6år, liger indtil jeg mødte min dejlige mand, så flyttede vi til Ringe og ja her er vi endnu.

Og fandme om ikke skæbnen ville det, men mn mor bor også i Ringe nu, så vi har max 4min på gå ben mellem hinanden.

Hilsen cecilie og 3 skønne unger

nu kommer jeg nok til at spørge udenfor tråden, men du skriver at der ikke er mulighed for uddannelse på Ærø, er der ikke et gymnasium? jeg spørger fordi vi overvejer at flytte til Ærø når jeg er færdiguddannet, og vi var temmelig sikre på der lå et gymnasium derovre (min mand er gymnasielærer, så det er jo lidt vigtigt )

Anmeld

31. august 2009

1977

Profilbillede for 1977
Jeg er flyttet hjemmefra. Jeg bor ca i midten fra min mor og far - 100+ fra dem begge

Anmeld

31. august 2009

trunte89

Jeg flyttede hjemmefra 14 dage efter jeg var blevet 18. Skulle føde 3 mdr senere, så jeg havde ikke rigtig noget valg.
Men flyttede kun en 300 - 400 meter væk. Kunne se hjem til dem, og den lejlighed vi fik var helt samme slags som den mine forældre boede i og som jeg havde boet hele mit liv i.
Der boede vi i 11 mdr, så fik vi en 3 værelses lige den dør overfor. Altså samme opgang og samme etage. Der boede vi et halvt år, så fik vi tilbudt en stor 4 værelses i den anden ende af byen (3 km væk).

Det er først nu jeg føler jeg rigtig er flyttet hjemmefra. 

Anmeld

31. august 2009

JustAnotherName

Jeg kommer oprindeligt fra Skanderborg.

Som 15 og 16 årig gik jeg på efterskole ...den ene lå i nordjylland som  jo var laaaangt væk hjemmefra.

Som 18-årig gik jeg på højskole, og derfra følte jeg mig rimelig klar til at komme hjemmefra og bo for mig selv...

To dage efter min 20-års fødselsdag flyttede jeg hjemmefra.
Jeg flyttede til Århus, som ligger ca. 25 km. fra Skanderborg.
Der boede jeg et par steder, indtil jeg som 23-årig mødte min nuværende kæreste, og vi fandt et lejemål sammen i Hadsten (mellem Århus og Randers).... Mindre end et år senere (2006) købte vi hus sammen i udkanten af Randers, og her bor vi endnu...

Så jeg bor nu knap 70 km. fra mine forældre.

Anmeld

31. august 2009

TbCp

Eva skriver:

Kunne godt tænke mig at høre om I er flyttet hjemmefra eller stadig bor i samme by og tæt på mor, far og barndomshjemmet?
Hvorfor bor I tæt på eller langt væk fra der hvor I voksede op?

Jeg selv har været lidt rundt omkring, startede som 18 årig med at flytte i lejlighed som mine forældre købte til mig, den lå 150 m. fra dem.Som 19 årig købte jeg hus med min x, lidt længere væk men stadig i samme by.
Så blev jeg alene og var lige inde og runde Lyngby og så tog jeg tilbage, mødte de smås far og flyttede med ham sydpå, 16 km væk og da jeg blev alene igen, så kunne jeg jo ikke så godt flytte væk når drengene gik i skole og bh her og deres far boede her. Det kunne jeg ikke finde på at byde dem.
Så jeg bor lidt hjemmefra, men ikke mere end drengene ser deres bedster mange gange om ugen og mine forældre er en stor hjælp.
Men har det nu godt med ikke at bo i samme by som jeg voksede op.

Glæder mig til at høre jeres bolighistorie...

Knus Eva...

Jeg har været lidt omkring... dog kun på Fyn.

Blev født i Bolbro - det vestlige Odense.
Mine forældre blev skilt og flyttede herefter til det syd-vestlige Odense.
Så tilbage til Bolbro og da min mor fandt en ny mand endte vi i Tommerup på Vestfyn.

Kom på efterskole i 9. + 10. så der var jeg jo også væk hjemmefra.Det var ved Faaborg på Sydfyn.

Herefter tilbage til Tommerup til mine forældre. 18 år gammel flyttede jeg til Odense midtby.

Som 20 årig røg jeg til Svendborg og bo i 8 mdr. og flyttede herefter sammen med en veninde i Faaborg centrum.

Da jeg var 22 tilbage til Odense C. Og lidt senere til min fødeby, Bolbro, igen.

Så flyttede jeg til den anden ende af Odense. Fandt sammen med min mand og flyttede igen til Odense C. Herefter købte vi hus i Tommerup Stationsby (naboby til TOmmerup hvor mine forældre bor).

Og NU bor vi så i Odense C igen

Så bortset fra et par afstikkere har jeg stort set altid boet i Odense! MIN BY!

Anmeld

31. august 2009

AstridM

Jeg har boet uendelig mange steder siden jeg flyttede hjemmefra. Jeg har været i USA af flere gange og lige nu bor jeg omkring 60 km fra mine forældre ved Køge og det er dejligt.

Er ikke så vild med dem tæt på så det er fint.

Anmeld

31. august 2009

Lone Jakobsen

jamen jeg bor vel ca....130-140km fra min far og næsten det dobbelte fra min mor.
årsagen er ikke et ønske om at komme væk fra dem, men simpelthen fordi vi fandt lige det rette hus heroppe og min kontakt til mine forældre i forvejen er begrænset til fødselsdage.

Anmeld

31. august 2009

mariamiss6

Altså først skal det siges at jeg er skilsmissebarn, og har været det fra jeg var 8 år gammel..... så jeg er flyttet fra min far til min mor, og tilbage igen...

Da jeg boede hos min mor, boede vi i frederiksværk. og da jeg så flyttede hjem til min far ved frederikssund, så flyttede min mor til helsingør, så alleree der var jeg jo et godt stykke fra min mor.
Jeg har så boet hos min far i 2 forskellige huse, til jeg var 22, hvorefter jeg flyttede i lejlighed med min kæreste, da jeg blev gravid med vores første.

Lejligheden bor vi stadig i, og den lå sådan ca 3 km fra min fars sommerhus, som han boede i. Min farmor e rmin genbo, og hun boede her før mig.... Og min far er så lige før vi fik nummer 2, fulgt efter og er nu min nabo.... Min mor bor stadig i Helsingør, men min far og mor er nu kærester igen, så min mor er her ret tit....

Forvirret? hehe....

kort sagt, min mor bor ca. 45 minutter væk fra mig, men kommer tit, mn far og min farmor, bor begge på samme matrikel som os....
og mine svigerforældre bor så ca. 3 km fra os....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.