Anonym skriver:
Du har ret og vi kæmper også for det, men så er det, jeg tænker, hvad hvis nu det hele er et bedrag? Hvad hvis nu, at han har flere telefoner? OSV. Hvordan fanden holder man op med at tænke disse tanker?
Åh søde, jeg ville ønske at jeg havde en mirakel kur.
Sandheden er, at man kan ikke bare holde med at tænke disse tanker. De vil komme. Voldsomt her i starten, men så stille og roligt vil de ebbe ud.
Jeg tror et eller andet sted at man kommer rigtigt langt, ved at acceptere, at nu kommer disse tanker og det er også ok, men de skal ikke få lov at stikke af med en. Tage nogle dybe vejrtrækninger, få hold på sig selv og så sender de tanker videre.
Jeg tror man skal finde noget, som kan aflede en, når det helt stikker af og spinner ud af kontrol. Finde ud af, hvad der lige netop hjælper en til at få hold på sig selv. Et langt bad, ned og hente en ordenlig røvfuld sushi, strikke et par hæslige sokker til tante Ruth, you name it. Bare et eller andet, som lige kan flytte dit fokus over på noget andet. Ofte er det ikke meget der skal til, for at man lige får tid til at få hold på sig selv. Man skal bare lige have fundet nøjagtig den ting som virker for en.
Men som sagt, jeg har ingen mirakel kur. Det er baby skridt hele vejen. Og man vil også komme dage hvor man går to skridt tilbage og det skal der også være plads til, så længe man blot ved at i morgen forsøger vi at gå fremad igen.
Anmeld
Citér