Begrundet mistillid = ok at tjekke op på kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7.116 visninger
36 svar
81 synes godt om
10. marts 2015

Anonym trådstarter

Er det ok at spionere på en utro kæreste for at få fred i sindet eller bevis? Han bedyrer, det kun skete en gang, men nu overvejer jeg altså at bruge nogle ufine metoder for at få fred i sindet, da jeg har svært ved at genvinde tilliden. Skal lige siges, at han ikke selv indrømmede.

Men rent moralsk har jeg svært ved at tillade mig selv at tage ufine metoder i brug. På den anden side er der meget på spil for mig. Hvad mener i? Kom frisk med jeres tanker.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

CLB

Anonym skriver:

Er det ok at spionere på en utro kæreste for at få fred i sindet eller bevis? Han bedyrer, det kun skete en gang, men nu overvejer jeg altså at bruge nogle ufine metoder for at få fred i sindet, da jeg har svært ved at genvinde tilliden. Skal lige siges, at han ikke selv indrømmede.

Men rent moralsk har jeg svært ved at tillade mig selv at tage ufine metoder i brug. På den anden side er der meget på spil for mig. Hvad mener i? Kom frisk med jeres tanker.

Jeg må indrømme at jeg i visse situationer godt kunne finde på at bruge ufine metoder til at finde frem til sandheden! Der skal selvfølgelig være grund til at gøre det, men hvis den er der, ville jeg ikke tøve med ufine metoder! (: 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Troldemommi

Anonym skriver:

Sådan en "mand" kan jo kun takke sig selv for at kæresten har et behov for at tjekke ham, så jeg syntes faktisk han selv skulle tilbyde dig at tjekke ham, f.eks via hans telefon 

har du spurgt ham om han vil det? 

Hvilke midler havde du overvejet at tjekke ham med? 

Monica 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Babilooo

Umiddelbart vil jeg sige at du ikke opbygger tillid ved at vise mistillid.

Jeg ville lade være, hvis det ikke er noget nyt der kunne tyde på at han snyder dig.

Anmeld Citér

10. marts 2015

SandraXOXO

Jeg tænker lidt, at hvis ens partner har været utro, er han eller hun selv uden om at der bliver brugt ufine metoder for at se om de nu er ærlige eller ej. Jeg ville ikke have et problem med det. Jeg vil gå langt for at tilgive en partner, men jeg vil gå endnu længere for at passe på mig selv. Vil hellere være umoralsk end naiv. 

Anmeld Citér

10. marts 2015

April-baby

Jeg har selv haft det sådan, da min kæreste gentagende gange har haft gang i flere... 

Jeg siger det som regl til ham når jeg føler der er noget som bare ikke skal være sådan, enden giver han mig sin mobil med det samme uden at tøve, eller os så vækker han mig om morgen når han kommer hjem for jeg kan få klarhed over det.. Nogle gange kan jeg sige det 1000 gange til ham uden at han reagere på det, så gør jeg det selv, når han er til stede self. Og det siger han bestemt ingenting til. Da han så tager min og ser, men siger som regl " der er ingenting at komme efter her " ... Så tag en snak med ham aller først. 

Anmeld Citér

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Sådan en "mand" kan jo kun takke sig selv for at kæresten har et behov for at tjekke ham, så jeg syntes faktisk han selv skulle tilbyde dig at tjekke ham, f.eks via hans telefon 

har du spurgt ham om han vil det? 

Hvilke midler havde du overvejet at tjekke ham med? 

Monica 

Overvejer at anskaffe en GPS sender, som man kan sætte fast på bilen med magneter. Den kan holde på batterier i 2-3 dage. Vil så kunne se på Google maps, hvor han er. På den måde kan jeg tjekke, at han vitterligt er der, hvor han siger han er, når han er væk i 5 timer for at dyrke hans sport.

Er det for langt ude? Tænker at det er værre at følge efter ham?

P.S og evt. anskaffe noget, så man kan genoprette slettede sms'er.

Anmeld Citér

10. marts 2015

alenemor42

Åh ha...... vi kvinder vil have beviser og driver os selv langt ud.

Ofte så har vi helt ret når vi får fornemmelse for utroskab. .... vi stoler bare aldrig nok på vores fornemmelse. ..... men den dukker sjældent op ud af den blå luft!

Men tjek for pokker..... alt det du føler for! Det er sgu konsekvensen af hans valg.... utroskab 

��

Anmeld Citér

10. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Jeg ville hellere snakke med ham, lade dig tjekke telefon, fb, whatever.. For at se om der er noget. For hvis ikke har noget at skjule, vil han vel ikke nægte dig det. Ikke at du behøver at kigge ham over skulderen.
Men når han får en besked, så spørg: Hvem er det fra? Hvad skriver personen? Måske se at det passer det han siger.. Sådan at du får bygget tillid op igen, men uden at gå bag hans ryg, får det skaber bare endnu mere ballade.
Så tag en snak med ham, og sig at det er hårdt for dig, og at du ikke beskylder ham for noget, men at du virkelig har brug for ro i sindet, hvis I skal redde jeres forhold. Hvis han elsker dig og vil redde jeres forhold, må han jo også gøre noget ved det, det er trosalt ham der har kvajet sig, så må han mande sig op og vise at det er dig han vil have.

Anmeld Citér

10. marts 2015

modesty

Overvejer at anskaffe en GPS sender, som man kan sætte fast på bilen med magneter. Den kan holde på batterier i 2-3 dage. Vil så kunne se på Google maps, hvor han er. På den måde kan jeg tjekke, at han vitterligt er der, hvor han siger han er, når han er væk i 5 timer for at dyrke hans sport.

Er det for langt ude? Tænker at det er værre at følge efter ham?

P.S og evt. anskaffe noget, så man kan genoprette slettede sms'er.

Hvis du har så meget mistillid til din kæreste at du er parat til at gå til de ekstremer, så synes jeg ikke at du skal være i det forhold.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.