Anonym skriver:
Er det ok at spionere på en utro kæreste for at få fred i sindet eller bevis? Han bedyrer, det kun skete en gang, men nu overvejer jeg altså at bruge nogle ufine metoder for at få fred i sindet, da jeg har svært ved at genvinde tilliden. Skal lige siges, at han ikke selv indrømmede.
Men rent moralsk har jeg svært ved at tillade mig selv at tage ufine metoder i brug. På den anden side er der meget på spil for mig. Hvad mener i? Kom frisk med jeres tanker.
Jeg ville hellere snakke med ham, lade dig tjekke telefon, fb, whatever.. For at se om der er noget. For hvis ikke har noget at skjule, vil han vel ikke nægte dig det. Ikke at du behøver at kigge ham over skulderen.
Men når han får en besked, så spørg: Hvem er det fra? Hvad skriver personen? Måske se at det passer det han siger.. Sådan at du får bygget tillid op igen, men uden at gå bag hans ryg, får det skaber bare endnu mere ballade.
Så tag en snak med ham, og sig at det er hårdt for dig, og at du ikke beskylder ham for noget, men at du virkelig har brug for ro i sindet, hvis I skal redde jeres forhold. Hvis han elsker dig og vil redde jeres forhold, må han jo også gøre noget ved det, det er trosalt ham der har kvajet sig, så må han mande sig op og vise at det er dig han vil have.
Anmeld
Citér