Begrundet mistillid = ok at tjekke op på kæresten?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. marts 2015

Carina:-)

Anonym skriver:

Er det ok at spionere på en utro kæreste for at få fred i sindet eller bevis? Han bedyrer, det kun skete en gang, men nu overvejer jeg altså at bruge nogle ufine metoder for at få fred i sindet, da jeg har svært ved at genvinde tilliden. Skal lige siges, at han ikke selv indrømmede.

Men rent moralsk har jeg svært ved at tillade mig selv at tage ufine metoder i brug. På den anden side er der meget på spil for mig. Hvad mener i? Kom frisk med jeres tanker.

Det kunne jeg sagtens finde på.

Hvis min mand er så ussel at han ikke engang kan indrømme selv at han er et svin - ja så ville jeg uden at blinke gøre hvad som helst for at finde ud af om han  stadig holdt mig for nar.

Jeg vil ikke bruge mit liv på at være sammen med en mand og så finde ud af at jeg bar har været til grin.

Så ja jeg ville uden at blinke tjekke min mand hvis jeg vidste at han kun var blevet opdaget ved et tilfælde og ikke fordi han var mand nok til at fortælle mig han var trådt ved siden af. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. marts 2015

Skouboe

Hvis du har overvejer den slags metoder, ville jeg nok overveje forholdet istedet. Du er tydeligvis ikke kommet dig over hans utroskab, og udfra det du skriver, kan jeg godt tvivle på om du nogensinde kommer det. Måske det bedste bare ville være at stoppe forholdet?

Anmeld Citér

10. marts 2015

l.kjoeller

Anonym skriver:

Er det ok at spionere på en utro kæreste for at få fred i sindet eller bevis? Han bedyrer, det kun skete en gang, men nu overvejer jeg altså at bruge nogle ufine metoder for at få fred i sindet, da jeg har svært ved at genvinde tilliden. Skal lige siges, at han ikke selv indrømmede.

Men rent moralsk har jeg svært ved at tillade mig selv at tage ufine metoder i brug. På den anden side er der meget på spil for mig. Hvad mener i? Kom frisk med jeres tanker.

Jeg har levet med en utro mand. Gør jeg aldrig igen for tilliden genvindes sjællent og uden der har man intet forhold. Hvis ikke i stoler på hinanden hvorfor så være sammen?  

Anmeld Citér

10. marts 2015

Elgaard73

Jeg bliver nok ene høne i kurven, med min mening....Men nej, jeg ville ikke gøre det. Det er et skråplan.

Hvis man vælger at blive sammen med en utro kæreste, så har man vel et eller andet sted også sagt ja, til at tilgive og forsøge at bygge forholdet op igen. Og mistillid bygger intet op, men vil blot fastholde dig i frygten for at det ubærlige skal ske igen. Og det vil blive selvforstærkende. Du vil hele tiden gå længere og længere for at finde snavs.

Det kræver en kæmpe indsats af den som HAR været utro, at bygge tilliden op igen. Men det kræver altså også en kæmpe indsats af den som vælger at blive hos en utro kæreste. Man skal virkelig gøre op med sig selv om man kan tilgive og dermed også give slip på alt nag og starte fra scratch. Ellers tror jeg ikke på at forholdet nogensinde har en chance igen.

Jeg har aldrig forstået de partnere, som vælger at tilgive og blive hos en utro kæreste og så forvente at det er den utro kæreste der alene skal bygge forholdet op igen. At den utro kæreste nu SKAL underlægges forhør og tjek i hovede og numse til hver en tid. At den utro kæreste nu skal springe bardut, for at konstant berolige en. Ja, det er den utro der har fejlet, men når man vælger at blive, så siger man også ja tak, til at blive en del at teamet og ligge en ligeså stor (positiv) arbejdsindsats i at fixe tingene.

Anmeld Citér

10. marts 2015

FruK

Jeg forstår godt dine tanker - men hvis du seriøst overvejer at sætte en gps-sender på hans bil, så ville jeg nok overveje, om forholdet skal afsluttes i stedet.

Vil du nogensinde komme til at stole på ham igen - og hvad ville det i så fald kræve af ham? Er det realistisk?

Ellers vil det jo drive dig til vanvid... 

Anmeld Citér

10. marts 2015

modesty

Elgaard73 skriver:

Jeg bliver nok ene høne i kurven, med min mening....Men nej, jeg ville ikke gøre det. Det er et skråplan.

Hvis man vælger at blive sammen med en utro kæreste, så har man vel et eller andet sted også sagt ja, til at tilgive og forsøge at bygge forholdet op igen. Og mistillid bygger intet op, men vil blot fastholde dig i frygten for at det ubærlige skal ske igen. Og det vil blive selvforstærkende. Du vil hele tiden gå længere og længere for at finde snavs.

Det kræver en kæmpe indsats af den som HAR været utro, at bygge tilliden op igen. Men det kræver altså også en kæmpe indsats af den som vælger at blive hos en utro kæreste. Man skal virkelig gøre op med sig selv om man kan tilgive og dermed også give slip på alt nag og starte fra scratch. Ellers tror jeg ikke på at forholdet nogensinde har en chance igen.

Jeg har aldrig forstået de partnere, som vælger at tilgive og blive hos en utro kæreste og så forvente at det er den utro kæreste der alene skal bygge forholdet op igen. At den utro kæreste nu SKAL underlægges forhør og tjek i hovede og numse til hver en tid. At den utro kæreste nu skal springe bardut, for at konstant berolige en. Ja, det er den utro der har fejlet, men når man vælger at blive, så siger man også ja tak, til at blive en del at teamet og ligge en ligeså stor (positiv) arbejdsindsats i at fixe tingene.

Enig.

Anmeld Citér

10. marts 2015

Anonym trådstarter

FruK skriver:

Jeg forstår godt dine tanker - men hvis du seriøst overvejer at sætte en gps-sender på hans bil, så ville jeg nok overveje, om forholdet skal afsluttes i stedet.

Vil du nogensinde komme til at stole på ham igen - og hvad ville det i så fald kræve af ham? Er det realistisk?

Ellers vil det jo drive dig til vanvid... 

Du stiller et meget godt spørgsmål - ja det er nok rigtigt. Jeg har jo valgt at blive og jeg stoler også fint på ham, når han er hos mig, men desværre så river mit hjerte nogen gange i mig, oftest når jeg er alene og kommer i tanke om noget, der kunne være off og så bliver jeg som besat af tanken om at finde noget.

Problemet er nok, at det kom fuldstændig bag på mig og jeg har overhovedet ikke set noget som helst - fandt ud af det rent tilfældigt.

Åh hjerte hvornår er du tilfreds

Anmeld Citér

10. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Overvejer at anskaffe en GPS sender, som man kan sætte fast på bilen med magneter. Den kan holde på batterier i 2-3 dage. Vil så kunne se på Google maps, hvor han er. På den måde kan jeg tjekke, at han vitterligt er der, hvor han siger han er, når han er væk i 5 timer for at dyrke hans sport.

Er det for langt ude? Tænker at det er værre at følge efter ham?

P.S og evt. anskaffe noget, så man kan genoprette slettede sms'er.

Alt for meget..

Hvad nu hvis han tager hen til en ven, der tilfældigvis er hos en veninde, som du ikke kender? Du tjekker adressen og ser at en kvinde bor der, så vil tankerne jo flyve rundt i dit hoved, og du vil beskylde ham for alt muligt.

Hvis du er så langt ude, ville jeg nok tænke over om du nogensinde vil komme til at stole på ham, når du tænker de baner.´??

Jeg tror du skal sætte dig ned og virkelig tænke over jer og jeres forhold, og om du vil kæmpe for det eller skal være slut.

Anmeld Citér

10. marts 2015

Anonym trådstarter

Elgaard73 skriver:

Du har ret og vi kæmper også for det, men så er det, jeg tænker, hvad hvis nu det hele er et bedrag? Hvad hvis nu, at han har flere telefoner? OSV. Hvordan fanden holder man op med at tænke disse tanker?

Anmeld Citér

10. marts 2015

Patriark

Anonym skriver:

Hvad er formålet?(vil du være sikke på utroskab eller er det blot en formodning?) Det er en mørk vej du begiver du ud af...

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.