Jeg har det virkelig skidt :(.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2015

JH12

Jeg bor i Grenaa, skriv hvis jeg på nogen måde kan hjælpe! 

Også håber jeg virkelig snart han udlever de børn! Tarvelig udmelding fra politiet... Er ikke inde i regler men mon ikke der er nogen der kan hjælpe i weekenderne, at undvære sine børn må være noget af det som kan kører en aller mest ned.. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. marts 2015

Fru Ebied

Anonym skriver:

Har ikke SMSet fordi han ikke hat afleveret børnene .

han kom med den lille for 1/2 time siden.. 

Hvor gammel er den mindste? 

Og de andre?

Skal jeg komme næste weekend? 

Kh

Anmeld Citér

8. marts 2015

Fru Ebied

Fru Ebied skriver:

Og de andre?

Kh

Læste lige tråden og kan forstå dine børn er mellem 8 uger og 7 år!

Smid en SMS - jeg reserverer næste weekend til dig. Så kan du få hvilet medens jeg ordner vasketøj, støvsuger og laver et par gode måltider til dig.

Jeg går en tur med lille manden og så lægger vi en slagplan for den allernærmeste fremtid.

Glæder mig til at høre fra dig 

K.H Fru Ebied

Anmeld Citér

8. marts 2015

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Og de andre?

Kh

Han er 8 uger, de andre er mellem 2 og 7.

vis du kan og har lyst må du gerne

Anmeld Citér

8. marts 2015

Sprit25

Fru Ebied skriver:

Smid en SMS - jeg reserverer næste weekend til dig. Så kan du få hvilet medens jeg ordner vasketøj, støvsuger og laver et par gode måltider til dig.

Jeg går en tur med lille manden og så lægger vi en slagplan for den allernærmeste fremtid.

K.H Fru Ebied

Du er et smukt menneske! 

Jeg håber virkelig din hjælp bliver taget imod

Anmeld Citér

8. marts 2015

August2015

Fru Ebied skriver:

K.H Fru Ebied

Bliver helt rørt over at læse dit tilbud. 

Kan også huske, at du allerede tilbød din hjælp på en tidligere debat for nogle uger siden. 

Håber SÅ meget, at trådstarter tager imod dit tilbud. 

Anmeld Citér

8. marts 2015

modesty

Jeg har snakket med politiet - de kan ikke gøre noget, det er en sag for fodge retten og dem kan man vel ikke kontakte før på mandag? Politiet sagde desuden at sådan en udleverings sag kan tage flere uger - måske en måned.. 

Så det har jeg altså prøvet, har bare ikke lige haft overskud til at besvare alle - det vil jeg gøre når lille manden sover i aften..

Jeg syntes ikke din besked er hård .

En af mine venner er blevet opsøgt af politiet på sin privat-adresse, indenfor den tidsperiode hvor han skulle have sin søn, fordi moren havde kontaktet politiet med en mistanke om at han ville forlade landet med sønnen (hvilket overhovedet ikke var på tale). Så det passer bestemt ikke at der skal gå så lang tid. Hvis jeg var dig, ville jeg hive fat i alle de instanser der kan hives fat i og tale med STORE bogstaver på mandag. Det passer ikke at du ikke kan komme til at se dine børn i flere uger.

Anmeld Citér

8. marts 2015

Fru Ebied

Anonym skriver:

Han er 8 uger, de andre er mellem 2 og 7.

vis du kan og har lyst må du gerne

Selvfølgelig.

Hvis du skriver en besked på min mobil, kan vi aftale nærmere og jeg kan få din adresse.

Jeg ved godt det kan være meget grænseoverskridende at modtage hjælp. Du ved ikke hvem jeg er, måske roder dit hjem, måske laver dine større børn kaos fordi de kan mærke du mangler overskud.

Det hele er ganske naturligt og alt mit tøj kan tåle snot, gylp, tårer og spyt!

Jeg dømmer dig ikke, jeg kan ikke lide dine børn mindre hvis de gør oprør og jeg kommer ikke med formaninger.

Jeg vil virkelig bare hjælpe dig igennem denne hårde tid/periode - du behøver ikke føler du skylder mig noget.

Jeg behøver ikke vide dit efternavn, dit cpr.nummer eller andet personligt.

Du har brug for hjælp til at blive løftet over den næste store sten og måske har du brug for hjælp til at overkomme den næste også - jeg LOVER dig: at indtil du er ovre på den anden side af forhindringerne,  slipper jeg dig ikke!

Jeg er ikke professor i børn og opdragelse, jeg er ikke socialrådgiver eller jurist - jeg er blot en pædagog med overskud der føler jeg kan gøre en forskel.

Skriv  Kh Ane / Fru Ebied

Anmeld Citér

8. marts 2015

Camilla <3

Fru Ebied skriver:

Selvfølgelig.

Hvis du skriver en besked på min mobil, kan vi aftale nærmere og jeg kan få din adresse.

Jeg ved godt det kan være meget grænseoverskridende at modtage hjælp. Du ved ikke hvem jeg er, måske roder dit hjem, måske laver dine større børn kaos fordi de kan mærke du mangler overskud.

Jeg dømmer dig ikke, jeg kan ikke lide dine børn mindre hvis de gør oprør og jeg kommer ikke med formaninger.

Jeg vil virkelig bare hjælpe dig igennem denne hårde tid/periode - du behøver ikke føler du skylder mig noget.

Du har brug for hjælp til at blive løftet over den næste store sten og måske har du brug for hjælp til at overkomme den næste også - jeg LOVER dig: at indtil du er ovre på den anden side af forhindringerne,  slipper jeg dig ikke!

Jeg er ikke professor i børn og opdragelse, jeg er ikke socialrådgiver eller jurist - jeg er blot en pædagog med overskud der føler jeg kan gøre en forskel.

Hvis bare der var flere af din slags!  

Anmeld Citér

8. marts 2015

Lilotte87

Fru Ebied skriver:

Selvfølgelig.

Du er et fantastisk menneske! 

Meget rørende. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.