Jeg har det virkelig skidt :(.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2015

anna111

Profilbillede for anna111
Anonym skriver:

Ikke andet end at han ikke vil udlevere børnene - han mener jeg har en fødselsdepression

Heller ikke din nyfødte baby ??

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Diana2013

Anonym skriver:

Jeg har det virkelig skidt lige for tiden, min mand og faren til vores børn smed mig ud uden varsel ganske kort før fødslen af vores sidste barn. Jeg står så nu alene med det og han kører så mange psykiske terror på mig han vil ha de 'store' ældste 7, og yngst på 1,  i en 7/7 ordning og så har vi ek nyfødt som er så heldig at have kolik. Han skriger HVER dag fra 15-23 og jeg har ingen til at hjælpe faren er ligeglad - vi snakker egentlig okay om mange ting, men han vender hurtig på en tallerken, og så er det igen psykisk terror . Det er SÅ hårdt den uge hvor jeg har alle ungerne på engang - jeg får ikke sovet eller spist, og bad er også en by i Rusland. og hjemmet ligner lort!

- jeg ved ikke hvordan jeg skal få snakket med ham om det så han forstår det? Hver gang jeg prøver siger han bare at så skal jeg bare slet ikke se børnene, det skræmmer mig og jeg bliver ekstrem ked af det, jeg elsker mine unger over alt <3

men hvad sivan sker der for mig?? Hvorfor har jeg det sådan??

Jeg er så ked af det, hver dag - og jeg er ved at kvæles i dårlig samvittighed, dårlig samvittighed over jeg ikke kan være den mor jeg plejer, holde hjemmet rent og pænt osv, når han har ungerne brger jeg tiden i sengen, kommer ikke ud for en dør, spiser endnu mindre end når jeg har børnene, jeg sover bare.. Det hele ramler for mig idag - og jeg har efterhånden lyst til at pakke mine ting og så daffe helt af, men hvor hen??

følsen af afmagt er forfærdelig, specielt når baby skriger hele tiden.. Har lyst til at sætte ham uden for og gå  

pyh, hvor er det hårdt at skrive, håber ikke nogle dunker mig i hoved!! Jeg er bare så frustreret efterhånden ..

nogle der har et råd eller to? Og er der nogle der ved hvad der mon sker for mig??

Jeg har en kolik gruppe på facebook, måske du kan finde støtte der. Den hedder kolik baby. Det lyder til du har en fødselsreaktion og måske du skulle kontakte egen læge og sundhedsplejske så du kan få noget hjælp. Det er vanvittigt hårdt, og med alt det andet kan jeg alet ikke forstille mig hvordan du måtte have det... Mange tanker og tænk på at du bliver en ufattelig stærk mor og det nok skal lyse op en dag

Anmeld Citér

7. marts 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Ikke andet end at han ikke vil udlevere børnene - han mener jeg har en fødselsdepression

Ring til politiet!! Selv hvis du har en fødselsreaktion Gør ikke at du ikke skal have dine børn!! 

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ring til politiet!! Selv hvis du har en fødselsreaktion Gør ikke at du ikke skal have dine børn!! 

Han mener ikke jeg skal have dem vis jeg har det

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

anna111 skriver:

Heller ikke din nyfødte baby ??

Jo han kom med ham for 1/2 time siden, han bliver  8 uger imorgen

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Skal lige forstå er han ikke kommet tilbage med en lille baby, men har goldt denne væk fra sin mor et halvt døgn mere end aftalt?

Jeg ved ikke hvem man skal ringe til, men en eller anden myndighed skal man ringe til og helst lige med det samme....

mht alle de andre tanker, så synes jeg du skal have fat i SP og helst mandag, for tror du forståeligt nok har en reaktion på alt det der er sket og sker. Og hun kan hjælpe med snak og eventuelt sende dig videre i systemet.

håber du snart kan skrive dine børn er hjemme.

Han kom med den bette for 1/2 time

siden. Han bliver 8 uger imorgen..

han mener ikke jeg skal have de andre 

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

EnGodMor skriver:

Hvor gammel er jeres nyfødte? 

Er der ikke noget med at kolik som regel aftager omkring tre måneders alderen, det syntes jeg at jeg kan læse mig frem til. 

Ville super gerne have haft hjulpet dig, men bor desværre på Sjælland.

Han er 8 uger imorgen

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Fru Ebied skriver:

Jeg venter stadig på at høre fra dig - vil gerne være en fast aflastning for dig - uden betaling, naturligvis. Kan sagtens være hos mig så du får lidt ro...

28182339 - skriv ♡

Har ikke SMSet fordi han ikke hat afleveret børnene .

han kom med den lille for 1/2 time siden.. 

Anmeld Citér

7. marts 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Han mener ikke jeg skal have dem vis jeg har det

Det er slet ikke noget han bestemmer, så det kan han ikke bruge til noget.... den må han tage i statsforvaltningen, så det er bare at ringe så du kan få de børn hjem!! Der er mange forældre der lever med sygdomme som stadig har deres børn (jeg lever f.eks. med depression og angst)

Anmeld Citér

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Det er slet ikke noget han bestemmer, så det kan han ikke bruge til noget.... den må han tage i statsforvaltningen, så det er bare at ringe så du kan få de børn hjem!! Der er mange forældre der lever med sygdomme som stadig har deres børn (jeg lever f.eks. med depression og angst)

Jeg er jo alene? 

Jeg er bare rigtig bange for at han kan komme til at tvære mig helt ud lige pt, vi har været sammen i 12 år (vi er stadig meget unge) - så han kender mig ret godt, og ved præcis hvor han skal trykke for at trampe endnu mere på mig, og han forsætter..

Jeg har prøvet ringe til ham, men hans nummer eksistere ikke mere. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.