Jeg har det virkelig skidt :(.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Jeg er jo alene? 

Jeg er bare rigtig bange for at han kan komme til at tvære mig helt ud lige pt, vi har været sammen i 12 år (vi er stadig meget unge) - så han kender mig ret godt, og ved præcis hvor han skal trykke for at trampe endnu mere på mig, og han forsætter..

Jeg har prøvet ringe til ham, men hans nummer eksistere ikke mere. 

Nu har jeg læst tråden siden den blev oprettet.. Og jeg beklager simpelthen på forhånd hvis det jeg skriver opfattes hårdt. 

Nu har flere herinde skrevet du skulle kontakte politiet, og jeg kan udfra dine beskeder ikke se at du endnu har fået det gjort, dine børn bliver tilbageholdt af deres far, påtrods af i havde en aftale i går? Om at de skulle hjem. Jeres nyfødte søn på 8 uger blev heller ikke afleveret, hvordan i alverden har du kunnet lade være med at anmelde ham? Det er jo for pokker dine børn det handler om! 

Du skriver din Eks jordere dig, men helt ærligt, det lader du ham tydeligvis gøre, her hentyder jeg til han tilbageholder børnene uden du har gjort noget, udover at ringe til ham? Hvis aldrig tingene har en konsekvens, så fortsætter det, ergo bliver han ved ligeså længe du tillader det. 

Jeg har fuld forståelse for Man kan have det svært, men min Eks skulle bare en gang undlade at aflevere mit barn, så var han anmeldt. 

Derudover har en sød bruger herinde tilbudt at hjælpe dig, meld din x, få dine børn Hjem, og bed om hjælp. Om ikke andet så gå på kommunen og bed om hjælp på mandag. 

Jeg håber du får ham meldt, og får det hjælp du har brug for, så du på sigt kan overskue dine børn..

Hvis du bor i Nordjylland Står jeg gladeligt til rådighed for at hjælpe dig, selvom min besked kan lyde hård, så er det faktisk fordi jeg inderst inde ønsker du vågner lidt op og får sagt fra, samt får noget hjælp 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. marts 2015

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Nu har jeg læst tråden siden den blev oprettet.. Og jeg beklager simpelthen på forhånd hvis det jeg skriver opfattes hårdt. 

Nu har flere herinde skrevet du skulle kontakte politiet, og jeg kan udfra dine beskeder ikke se at du endnu har fået det gjort, dine børn bliver tilbageholdt af deres far, påtrods af i havde en aftale i går? Om at de skulle hjem. Jeres nyfødte søn på 8 uger blev heller ikke afleveret, hvordan i alverden har du kunnet lade være med at anmelde ham? Det er jo for pokker dine børn det handler om! 

Du skriver din Eks jordere dig, men helt ærligt, det lader du ham tydeligvis gøre, her hentyder jeg til han tilbageholder børnene uden du har gjort noget, udover at ringe til ham? Hvis aldrig tingene har en konsekvens, så fortsætter det, ergo bliver han ved ligeså længe du tillader det. 

Jeg har fuld forståelse for Man kan have det svært, men min Eks skulle bare en gang undlade at aflevere mit barn, så var han anmeldt. 

Derudover har en sød bruger herinde tilbudt at hjælpe dig, meld din x, få dine børn Hjem, og bed om hjælp. Om ikke andet så gå på kommunen og bed om hjælp på mandag. 

Jeg håber du får ham meldt, og får det hjælp du har brug for, så du på sigt kan overskue dine børn..

Hvis du bor i Nordjylland Står jeg gladeligt til rådighed for at hjælpe dig, selvom min besked kan lyde hård, så er det faktisk fordi jeg inderst inde ønsker du vågner lidt op og får sagt fra, samt får noget hjælp 

Jeg har snakket med politiet - de kan ikke gøre noget, det er en sag for fodge retten og dem kan man vel ikke kontakte før på mandag? Politiet sagde desuden at sådan en udleverings sag kan tage flere uger - måske en måned.. 

Så det har jeg altså prøvet, har bare ikke lige haft overskud til at besvare alle - det vil jeg gøre når lille manden sover i aften..

Jeg syntes ikke din besked er hård .

Anmeld Citér

7. marts 2015

Carina:-)

Jeg har snakket med politiet - de kan ikke gøre noget, det er en sag for fodge retten og dem kan man vel ikke kontakte før på mandag? Politiet sagde desuden at sådan en udleverings sag kan tage flere uger - måske en måned.. 

Så det har jeg altså prøvet, har bare ikke lige haft overskud til at besvare alle - det vil jeg gøre når lille manden sover i aften..

Hvilken lillemand? Havde han ikke alle børnene ?

EDIT kan se at ham har du fået tilbage

Anmeld Citér

7. marts 2015

Carina:-)

Hvorfor skriver alle "dine børn"? Det er vel også farens børn og dermed "jeres børn" også selv om faren opfører sig som en idiot....Ja sorry men det undrede mig lige 

Anmeld Citér

7. marts 2015

TNBC

Anonym skriver:

Ikke andet end at han ikke vil udlevere børnene - han mener jeg har en fødselsdepression

Det er ikke hans beslutning. Han kan ikke bare bedømme  sådan noget. Håber du har meldt ham.

Anmeld Citér

7. marts 2015

Sprit25

Carina:-) skriver:

Hvorfor skriver alle "dine børn"? Det er vel også farens børn og dermed "jeres børn" også selv om faren opfører sig som en idiot....Ja sorry men det undrede mig lige 

Har selv tænkt den og greb mig selv i at skrive det samme

Anmeld Citér

7. marts 2015

Mettefpigen

Anonym skriver:

Jeg er jo alene? 

Jeg er bare rigtig bange for at han kan komme til at tvære mig helt ud lige pt, vi har været sammen i 12 år (vi er stadig meget unge) - så han kender mig ret godt, og ved præcis hvor han skal trykke for at trampe endnu mere på mig, og han forsætter..

Jeg har prøvet ringe til ham, men hans nummer eksistere ikke mere. 

Jeg er også alene.... 

Jaa men han kan ikke Gøre noget... ring til politiet og tag til statsforvaltningen!!

Anmeld Citér

7. marts 2015

jenny4

Og så vær sød at få taget kontakt til den søde bruger der tilbyder sin hjælp uanset at du ikke har alle børn hjemme. I kan måske sammen få styr på hjemmet, på dig (Eks søvn og lidt omsorg), på den helt lille så du med sindsro kan sige til dig eks at du faktisk gør noget for at komme ovenpå igen. Det er ikke for at lyde hård, men hvis jeg oplevede min Eks være så udkørt (som du selv beskriver du er i denne tråd) ville jeg nok også være nervøs for om han var i stand til at håndtere 4 børn. Det giver ham ikke ret til at tilbageholde børnene, men uanset hvem der burde have børnene nu, så har du jo faktisk rigtig meget brug for hjælp. Vær sød at tage imod den der bliver tilbudt dig ��

Anmeld Citér

7. marts 2015

Jj1709

Anonym skriver:

Tarvelig udmelding fra politiet, men jo du kan først kontakte dem mandag, og det synes jeg du skal gøre. 

I havde en aftale - den har han ikke overholdt.. Lad være at lad ham jokke på dig mere, beslut dig for at det er slut nu! 

Udfra dine beskeder kan jeg se du ikke har noget netværk som sådan, hvis du bor i Nordjylland så smid mig en PB, vi er nogle piger med børn der ses en gang imellem, og du er hjertelig velkommen til at være med 

Anmeld Citér

7. marts 2015

Mamalou

Jeg bor i Aalborg. Skriv hvis jeg kan være en hjælp!

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.