Anonym skriver:
Jeg er jo alene?
Jeg er bare rigtig bange for at han kan komme til at tvære mig helt ud lige pt, vi har været sammen i 12 år (vi er stadig meget unge) - så han kender mig ret godt, og ved præcis hvor han skal trykke for at trampe endnu mere på mig, og han forsætter..
Jeg har prøvet ringe til ham, men hans nummer eksistere ikke mere.
Nu har jeg læst tråden siden den blev oprettet.. Og jeg beklager simpelthen på forhånd hvis det jeg skriver opfattes hårdt.
Nu har flere herinde skrevet du skulle kontakte politiet, og jeg kan udfra dine beskeder ikke se at du endnu har fået det gjort, dine børn bliver tilbageholdt af deres far, påtrods af i havde en aftale i går? Om at de skulle hjem. Jeres nyfødte søn på 8 uger blev heller ikke afleveret, hvordan i alverden har du kunnet lade være med at anmelde ham? Det er jo for pokker dine børn det handler om!
Du skriver din Eks jordere dig, men helt ærligt, det lader du ham tydeligvis gøre, her hentyder jeg til han tilbageholder børnene uden du har gjort noget, udover at ringe til ham? Hvis aldrig tingene har en konsekvens, så fortsætter det, ergo bliver han ved ligeså længe du tillader det.
Jeg har fuld forståelse for Man kan have det svært, men min Eks skulle bare en gang undlade at aflevere mit barn, så var han anmeldt.
Derudover har en sød bruger herinde tilbudt at hjælpe dig, meld din x, få dine børn Hjem, og bed om hjælp. Om ikke andet så gå på kommunen og bed om hjælp på mandag.
Jeg håber du får ham meldt, og får det hjælp du har brug for, så du på sigt kan overskue dine børn..
Hvis du bor i Nordjylland Står jeg gladeligt til rådighed for at hjælpe dig, selvom min besked kan lyde hård, så er det faktisk fordi jeg inderst inde ønsker du vågner lidt op og får sagt fra, samt får noget hjælp