Slapt bækkenbund efter fødsel.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.477 visninger
36 svar
7 synes godt om
5. marts 2015

Omsorgsgiver

Profilbillede for Omsorgsgiver
Den stolte mor til 2

Hvad gør man ved det? Jeg har pinligt nok svært ved at holde på vandet hvilket resulterer i at jeg kommer til at tisse lidt i underbukserne 

Jeg har prøvet når jeg tisser at "klippe " strålen over men det kan jeg ikke mere. Hedder det bare knibeøvelser eller kan man gøre mere end det? Og kan det nogensinde blive bedre og/eller som det var før? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. marts 2015

birthee

Omsorgsgiver skriver:

Hvad gør man ved det? Jeg har pinligt nok svært ved at holde på vandet hvilket resulterer i at jeg kommer til at tisse lidt i underbukserne 

Jeg har prøvet når jeg tisser at "klippe " strålen over men det kan jeg ikke mere. Hedder det bare knibeøvelser eller kan man gøre mere end det? Og kan det nogensinde blive bedre og/eller som det var før? 

Hvor længe er det siden du har født??? Nu har jeg fået fire børn, og min læge siger at jeg ikke laver mine bækkenbunds øvelser godt nok... Så jeg har fået en henvisning til en fysioterapeut der kan hjælpe... Måske det var en mulighed???

Anmeld

5. marts 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB

Knibeøvelser! Masser af dem! 

Det tog et par uger for mig, så var jeg tilbage til normalen igen.

Anmeld

5. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
birthee skriver:

Hvor længe er det siden du har født??? Nu har jeg fået fire børn, og min læge siger at jeg ikke laver mine bækkenbunds øvelser godt nok... Så jeg har fået en henvisning til en fysioterapeut der kan hjælpe... Måske det var en mulighed???

Det er kun lidt over 1 måned siden. D.1-2. Hvad kan en fys helt præcis gøre ved det? 

Anmeld

5. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
ES90 skriver:

Knibeøvelser! Masser af dem! 

Det tog et par uger for mig, så var jeg tilbage til normalen igen.

Syntes bare det er svært at huske at lave dem. 

Anmeld

5. marts 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis du slet ikke kan få kontakt til musklerne dernede, så skal du afsted til en gynækologisk fys! Ellers køb de der smartballs, de skulle være ret gode  

Anmeld

5. marts 2015

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
Omsorgsgiver skriver:

Jeg har købt et sæt bækkenbundskugler og nu, 5 mdr efter jeg fik dem, er jeg faktisk strammere end før jeg blev gravid

Jeg kan ikke finde ud af at lave knibeøvelser uden kuglerne, da jeg har brug for at mærke at jeg spænder om noget

Anmeld

5. marts 2015

Missy_B

Knibeøvelser, knibeøvelser og endnu flere knibeøvelser!!

jeg mener faktisk at det findes app's der bipper når det er tid til knibeøvelserne

Anmeld

5. marts 2015

April-baby

Må man spørge om hvad knibeøvlelser er? Og hvordan man lige gør det? Mange snakker om det. ��

Anmeld

5. marts 2015

Omsorgsgiver

Den stolte mor til 2
Mor11 skriver:

Hvis du slet ikke kan få kontakt til musklerne dernede, så skal du afsted til en gynækologisk fys! Ellers køb de der smartballs, de skulle være ret gode  

Lidt kan jeg men det er blevet betydliger værre desværre...Smartballs? Hvad er det?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.