Godaften d'damer.
Jeg sidder med en rigtig øv fornemmelse og sådan en klump i maven og hurtig hjertebanken. Nok fordi jeg er sur, irriteret og ikke mindst mega skuffet.
Min kæreste kvittede smøgerne for 1 år siden og jeg og han selv var mega stolte. Også for nogle måneder siden opdagede jeg han lugtede af røg ud af munden (jeg kan lugte røg på flere kilometers afstand) og først benægtede han men spurgte ham "er du sikker?" Også tilstod han at han havde røget en smøg. Blev smadder skuffet. Specielt fordi hans første svar var at fyre en løgn af. Øv. Nå men vi snakkede om det og han vidste godt det var dumt.
Men ja det var desværre ikke en engangs forestilling. Han bliver ved med at ryge ligeså snart jeg er ude af døren. Om jeg går 10 min med hunden så kan jeg lugte han har røget. Føler han prøver at snyde mig (og sig selv, ved ikke at tage hånd om problemet) og det gør mig ked af det. Selvfølgelig gør selve smøgerne mig også sur - men det er mere ideen i at han holder op også gør det i smug som en anden teenager ligeså snart jeg vender ryggen til. Så kom dog og sig "skat ved ikke hvad jeg skal gøre. Hjælp mig. Har lyst til at ryge" så vi sammen kunne komme igennem. Stedet vælger han at skjule det.
Årh er bare rigtig ked af det lige nu og har ikke lyst til at blive så skuffet over ham hver anden dag når jeg kan lugte det. Vi skulle egentlig se film nu men har lige sagt jeg ikke gider alligevel. Barnligt måske men mit humør bliver bare ødelagt af at han prøver at snyde mig et eller andet sted.
Please. Hjælp. 
Anmeld