influenza a

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
RGN skriver:

Forstår godt din mor vælger at gøre det alligevel.
Jeg kan heller ikke finde ud af at tilbageholde oplysninger for kunder, selvom de endnu ikke er offentliggjort.
Jeg synes det ligger i ens pligt inden for sundhedssystemet.

det synes jeg også! og det samme mener hun jo så - heldigvis for hendes gravide som da så har en chance for at forholde sig til alle fakta og ikke kun dem politikerne mener er "gode nok" til at blive offentliggjort
Men pyt! Jeg ville bare give nogle oplysninger videre som jeg har fået

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Anonym trådstarter

Mebach skriver:

Kære Ano
Da der tilsyneladende hersker en del tvivl om hvad du mener, er du så ikke sød at skære ud i pap for pøbelen (os) hvad du egentlig mener?
HAR du symptomer på influenza, eller er du bare bange for at få den influenza?

Kh. én som også er bange for at FÅ den influenza, kræft, hjernesvulster mv., men som ikke ringer til vagtlægen af den grund

hold da op.... sikke en ballade sådan et uskyldigt spørgsmål kan skabe......

jeg har ikke symtomer på noget heldigvis.... min kærste har hostet og været lidt sløj for nogle dage siden og så har jeg jo selvfølgelig tænkt på det.... men han har ikke haft influenza.....

spurgte bare af "nysgerrighed" og fordi jeg som skrevet før er nervøs for at få den og der skal ske min bebs noget.....

Men tak for svar allesammen..... jeg må bare prøve at skyde tankerne væk om at jeg skulle blive smittet osv.....

god søndag allesammen!!!

Anmeld

30. august 2009

oo

Sundhedsstyrelsen har netop meldt ud, at de kommer med info til gravide omkring influenza A i næste uge (imorgen måske...læste nyheden på dr.dk for nogle timer siden) da der har været telefonstorm hos lægerne henover sommeren så skulle du gerne kunne få svar fra eksperterne på deres hjemmeside og evt få en folder på apoteket måske.

Anmeld

30. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Anonym skriver:

jeg har ikke symtomer på noget heldigvis.... min kærste har hostet og været lidt sløj for nogle dage siden og så har jeg jo selvfølgelig tænkt på det.... men han har ikke haft influenza.....

spurgte bare af "nysgerrighed" og fordi jeg som skrevet før er nervøs for at få den og der skal ske min bebs noget.....

Men tak for svar allesammen..... jeg må bare prøve at skyde tankerne væk om at jeg skulle blive smittet osv.....

god søndag allesammen!!!

dejligt at høre du ikke har symptomer
husk at hvis kærestens symptomer fortsætter, så anbefaler de at I begge kommer i behandling med TamiFlu
god bedring med ham, og rigtig god søndag til dig også!!

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Anonym skriver:

god søndag allesammen!!!

Synes ikke der har været ballade... Der har været tvivl/uenigheder..

Anmeld

30. august 2009

Rasmine

Dutte84 skriver:

Synes ikke der har været ballade... Der har været tvivl/uenigheder..

NOGLE har været i tvivl, andre har ikke.

Kære Ano, kan godt forstå din bekymring. Husk nu at vaske hænder oftere end normalt.
Det er det eneste råd jeg kan give, jeg er jo ikke vagtlæge.
Go' søndag!

Anmeld

30. august 2009

Mira0911

Mebach skriver:

NOGLE har været i tvivl, andre har ikke.

Kære Ano, kan godt forstå din bekymring. Husk nu at vaske hænder oftere end normalt.
Det er det eneste råd jeg kan give, jeg er jo ikke vagtlæge.
Go' søndag!

Peg på mig!

synes sq ikke der har været ballade...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.