Mebach skriver:
Arj, kom nu lige ind i kampen da!
Jeg er da også bange for at få kræft, men derfor ringer jeg da ikke til vagtlægen???
nu tror jeg så heller ikke det er relevant på samme måde, da kræft ikke smitter, ikke er en akut sygdom ligesom influenza, ikke er noget de kan undersøge nu og her. Og desuden er det vist sjældent vi har kræft epedemi i DK

-heldigvis

Jeg synes jeg er HELT inde i kampen, netop derfor jeg synes man skal være på den sikre side!
Hvis du endnu ikke har forstået hvad mit svar betyder, og i tilfælde af at trådstarter så heller ikke gør, skærer jeg det lige endnu mere ud:
"Ano, hvis du er bange for at du har influenza, synes jeg du skal ringe til vagtlægen og blive sat i TamiFlu behandling hurtigst muligt! Det KAN være farligt for både dig og baby hvis du er smittet, så der er ingen grund til at tage nogen unødvendige chancer! symptomerne er ligesom ved alm. influenza, hovedpine, feber (over 38, tror jeg de siger), ondt i halsen og snot i hovedet.. ofte er det ikke influenza, men forkølelse, som mange også lider af lige nu, men igen må jeg sige: hvorfor tage chancen?
Jeg håber ikke du er smittet eller bliver det! Du skal nyde din graviditet og din guldklump når h*n kommer til verden! God bedring hvis du er sløj

"
Knus Caroline
Anmeld