At miste håbet og derimod opgive.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. februar 2015

esioul

Det må være rigtig hårdt ikke at vide hvad der er galt.. Hvorfor er i så kun insemineret 4 gange?? Tænker.. Hvis du danner æg normalt, kan man så ikke bare inseminere løs..?

ja men man får jo kun 3 iui forsøg. Gik  dog et ekstra. Så vi er videre til ivf.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. februar 2015

Os&lilledig

Lilotte87 skriver:

Vi var syv reagensglasforsøg igennem før der endelig var bid. 

Det var det hårdeste og selvom det var det hele værd og mere til, så snakker vi ofte om hvor hårdt det var. Hvis bare man vidste at det ville lykkes på et tidspunk! 

Er I tilknyttet en god klinik der ikke er bange for at prøve noget forskelligt? Jeg synes det der gav mig mod og håb, var at vores klinik hele tiden forsøgte en ny opskrift.

Forskning har faktisk påvist at ufrivillig barnløshed er som at kæmpe med kritisk sygdom, så du er helt normal 

Ønsker jer rigtig meget held og lykke 

Vores klinik køre lidt samme procedure hver gang.. Samme mængde hormon og næsten samme størrelse follikel. Denne gang prøvede de dog efter ægløsning, istedet for før ægløsning..  Skal til samtale hos en ny klinik i næste måned.. Håber virkelig de kan trylle <3 

Anmeld

25. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

ja men man får jo kun 3 iui forsøg. Gik  dog et ekstra. Så vi er videre til ivf.

Nåh derfor.. Vi har 6 IUI forsøg og kan forhandle os frem til flere. 

Anmeld

25. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Nåh derfor.. Vi har 6 IUI forsøg og kan forhandle os frem til flere. 

vildt der er sådan en forskel

Anmeld

25. februar 2015

o1Mutte

Det er meget normalt at miste håbet indimellem. Men det kommer altid tilbage (det har det gjort her) 

Jeg har været i behandling 2 år, prøvet alt i alt 5½ og er blevet insemineret 3 gange, 2 æu og 5 æo. 3 graviditeter der ikke er blevet til noget. Lige pt er håbet et meget lille sted. Men vi kæmper videre. 

Håber det snart lykkes for os alle. 

Anmeld

25. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

vildt der er sådan en forskel

Nogle klinikker giver op til 9. Men kommer vist også an på alder, grunden til at man er patient og sådan  

jeg fejler intet, alt er fint og jeg er ung og første barn. Så får man vist flere forsøg  

Anmeld

25. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Nogle klinikker giver op til 9. Men kommer vist også an på alder, grunden til at man er patient og sådan  

jeg fejler intet, alt er fint og jeg er ung og første barn. Så får man vist flere forsøg  

er også kun 26, fejler intet og har været naturligt gravid. Så ved ik lige hva de går efter

Anmeld

25. februar 2015

Os&lilledig

o1Mutte skriver:

Det er meget normalt at miste håbet indimellem. Men det kommer altid tilbage (det har det gjort her) 

Jeg har været i behandling 2 år, prøvet alt i alt 5½ og er blevet insemineret 3 gange, 2 æu og 5 æo. 3 graviditeter der ikke er blevet til noget. Lige pt er håbet et meget lille sted. Men vi kæmper videre. 

Håber det snart lykkes for os alle. 

Hold da op.. Åh Gud.. For helt dårlig samvittighed over at være så forkælet at jeg allerede har fået nok.. Åh det gør helt ondt at høre. Sender de aller bedste tanker til dig! Du fortjener snart en lille stjerne 

Anmeld

25. februar 2015

Os&lilledig

esioul skriver:

er også kun 26, fejler intet og har været naturligt gravid. Så ved ik lige hva de går efter

Har i er barn i forvejen..? For der fik vi også afvide, at man kun prøvede 3 gange men det er vist meget individuelt.

Anmeld

25. februar 2015

esioul

Os&lilledig skriver:

Har i er barn i forvejen..? For der fik vi også afvide, at man kun prøvede 3 gange men det er vist meget individuelt.

nej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.