„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Jeg må indrømme, at jeg ikke giver meget for Sundhedsstyrelsen... De retter ind hele tiden og ændre ting...
Nej jeg synes, at vi her i hytten retter ind efter vores egen moral og fornuft.. Hvad vi selv har oplevet i vores ungdom.. Min mand har været en værre en, som ung... Jeg selv gik sent igang.. Omkring 18 og det tog helt overhånd... Derfor tror jeg på en mellemting...
Her får hun på ingen måde lov til at feste uden voksne i nærheden.. Hun er 15.. Men jeg bryder mig ikke om, at de unge mennesker der vælter rundt i byen, uden deres forældre aner hvad de laver... Og der hvor vores går i skole, er de meget fremmelig... Ryger hash og fester uden voksen tilsyn( undre mig over , at forældre bare sådan kan give slip på deres børn uden at ane hvad der foregår).. Det er selvom skolen faktisk har et godt ry... Der kender hun helt klart vores mening/holdning til tingene og vores regler.. Men jeg går samtidig ikke ind for forbud, så en mellemting, hvor de holder fest privat med forældre i nærheden eller i huset og det fungere upåklageligt...
Som skrevet tidligere i tråden, så har vi en meget ambiøs pige, som har tilrettelagt hendes fremtid og styre helt klart frem mod målet... Tiltrods for hun har/ støder på nogle forhindringer.. Og hun sætter meget høje krav til sig selv i alt... Så derfor er jeg ikke så bekymret for at hun fester lidt hver anden mdr... Fordi vi samtidig også sætter grænser for hvor meget osv...
Anmeld