Føler mig jo helt sund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. august 2009

Honningblomst

bondepigen skriver:

Jeg kender flere, der bare ikke kan få det ned. Min kæreste kan heller ikke lide det, men har dog alligevel brugt det i 2 mdr. for nylig og tabt 10 kg.

Jeg kan godt lide det, jeg psyker nok bare mig selv til at "tro", det er milkshake. Men nu er jeg heller ikke spor kræsen, og jo nemmere jo bedre...

Jeg er da lidt sulten indimellem, men det hjælper at spise en gang suppe med grøntsager lavet af en boullionterning, og drikke en masse vand og kaffe.

Må jeg spørge hvorfor du tageer nupo...tror ikke jeg har fattet idéen med det...tænker bare hvad der er så godt ved det?
Knus Eva

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. august 2009

Honningblomst

Super med vægttabet....jeg er ved at blive sindsyg over jeg ikke kan motionere....ihh, det er ret så hårdt. 4 uger endnu og så skal der svømmes og løbes...
Knus og god aften...

Anmeld

30. august 2009

Bondepigen

Eva skriver:

Må jeg spørge hvorfor du tageer nupo...tror ikke jeg har fattet idéen med det...tænker bare hvad der er så godt ved det?
Knus Eva

Hurtigt vægttab, og jeg er sikret de vitaminer, proteiner og mineraler som jeg har brug for. Derefter spiser vi naturligvis fornuftigt, så det ikke kommer på igen.

Men jeg er nu ikke en af dem, det sætter sig på normalt. Det er piller der har gjort mig tyk, men derfor vil jeg alligevel leve sundt fremover, for Emma kan ligeså godt få et godt forhold til sund mad fra start.... og så smager det jo super godt, det handler jo bare om at tilberede det rigtigt, og det er min kæreste genial til!!!

Anmeld

31. august 2009

Vingummien

Eva skriver:

Super med vægttabet....jeg er ved at blive sindsyg over jeg ikke kan motionere....ihh, det er ret så hårdt. 4 uger endnu og så skal der svømmes og løbes...
Knus og god aften...

Må også være træls når man gerne vil ud og lave noget og så ikke må det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.