Sweet1978 skriver:
Jeg er også høj så man har heller ikke kunnet se det på mig kun på vægten, det har været pænt fordelt over hele kroppen og forsvinder ligeså jævnt. Nej ingen kur kur, bare mere opmærksom på sund mad, grøntsager, salater, vi er begyndt at spise meget bagte rodfrugter og så skære ned på det søde og fede uden at være fanatisk.
Min situation er den at jeg altid har vejet ca. 96 og i forhold til min højde 184 har jeg haft det fint med det. Men nye regler gennem tiden så til forskel fra min graviditet med Nadia i 2000 blev jeg med Danielle i 2007 stemplet som overvægtig og skulle til ekstra kontroller mm. Allerede der satte jeg mig for at det skulle blive løgn en anden gang så måtte jeg ned på målvægten iflg. bmi.
Så gik jeg jo ned med en dep og det medicin jeg fik øgede min vægt yderligere så i februar inden jeg gik igang var jeg oppe på 115 og min målvægt er 80. Så der er lidt at tage af. Gad bare ikke gøre noget mens jeg tog medicin som modarbejdede mig så ventede pænt men nu er jeg støt på vej ned
Min er også 80kg, det vejede jeg inden jeg blev gravid med Emil og vil vildt gernne derned igen, men min krop taber sig bare ikke så hurtigt, går ellers meget osv.
Gider heller ikke være fanatisk, skal også være plads til at kunne hygge sig engang imellem, eller bliver det for tørt at skulle igennem.
Tabte mig ellers lige efter jeghavde født, men det fløj bare på igen, rigtig øv. Og så har jeg været syg med mine ben også, og så kommer der jo ikke alt det motion til som man jo gerne vil.
Ku være vi skulle lave vores egen slanke klub hehe
Anmeld