Føler mig jo helt sund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Glæd dig... smager godt... Det er så ikke hver gang vi ligger et stykke salat i...

uh ja eller pitabrød med næsten det samme i er altså også guf. Ej hvorfor skulle du også nævne det

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

uh ja eller pitabrød med næsten det samme i er altså også guf. Ej hvorfor skulle du også nævne det

Haha... Jeg tier stille næste gang...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Haha... Jeg tier stille næste gang...

Nej det er også dumt for så får man ikke gode ideer jo

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Nej det er også dumt for så får man ikke gode ideer jo

Hehe... Det er jo det.... Det er hvert fald et favorit herhjemme.... :O)

Anmeld

29. august 2009

Sweet1978

Jamen velkommen i klubben, det er flot, jeg har været på kur siden februar og har tabt de 17kg, men det går op og ned hvor meget jeg taber men tager ikke på pt. er det gennemsnitlig 1 kg. pr uge og mangler 17 mere så er ca. halvejs vi må støtte hinanden.

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Jamen velkommen i klubben, det er flot, jeg har været på kur siden februar og har tabt de 17kg, men det går op og ned hvor meget jeg taber men tager ikke på pt. er det gennemsnitlig 1 kg. pr uge og mangler 17 mere så er ca. halvejs vi må støtte hinanden.

Skal så selv smide over 30 for at være ved den vægt jeg havde inden, er heldigvis høj, så ses ikke så tydeligt.

Hvad kur er du så på, en bestemt?

Anmeld

29. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Skal så selv smide over 30 for at være ved den vægt jeg havde inden, er heldigvis høj, så ses ikke så tydeligt.

Hvad kur er du så på, en bestemt?

Jeg er også høj så man har heller ikke kunnet se det på mig kun på vægten, det har været pænt fordelt over hele kroppen og forsvinder ligeså jævnt. Nej ingen kur kur, bare mere opmærksom på sund mad, grøntsager, salater, vi er begyndt at spise meget bagte rodfrugter og så skære ned på det søde og fede uden at være fanatisk.

Min situation er den at jeg altid har vejet ca. 96 og i forhold til min højde 184 har jeg haft det fint med det. Men nye regler gennem tiden så til forskel fra min graviditet med Nadia i 2000 blev jeg med Danielle i 2007 stemplet som overvægtig og skulle til ekstra kontroller mm. Allerede der satte jeg mig for at det skulle blive løgn en anden gang så måtte jeg ned på målvægten iflg. bmi.

Så gik jeg jo ned med en dep og det medicin jeg fik øgede min vægt yderligere så i februar inden jeg gik igang var jeg oppe på 115 og min målvægt er 80. Så der er lidt at tage af. Gad bare ikke gøre noget mens jeg tog medicin som modarbejdede mig så ventede pænt men nu er jeg støt på vej ned

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Jeg er også høj så man har heller ikke kunnet se det på mig kun på vægten, det har været pænt fordelt over hele kroppen og forsvinder ligeså jævnt. Nej ingen kur kur, bare mere opmærksom på sund mad, grøntsager, salater, vi er begyndt at spise meget bagte rodfrugter og så skære ned på det søde og fede uden at være fanatisk.

Min situation er den at jeg altid har vejet ca. 96 og i forhold til min højde 184 har jeg haft det fint med det. Men nye regler gennem tiden så til forskel fra min graviditet med Nadia i 2000 blev jeg med Danielle i 2007 stemplet som overvægtig og skulle til ekstra kontroller mm. Allerede der satte jeg mig for at det skulle blive løgn en anden gang så måtte jeg ned på målvægten iflg. bmi.

Så gik jeg jo ned med en dep og det medicin jeg fik øgede min vægt yderligere så i februar inden jeg gik igang var jeg oppe på 115 og min målvægt er 80. Så der er lidt at tage af. Gad bare ikke gøre noget mens jeg tog medicin som modarbejdede mig så ventede pænt men nu er jeg støt på vej ned

Min er også 80kg, det vejede jeg inden jeg blev gravid med Emil og vil vildt gernne derned igen, men min krop taber sig bare ikke så hurtigt, går ellers meget osv.
Gider heller ikke være fanatisk, skal også være plads til at kunne hygge sig engang imellem, eller bliver det for tørt at skulle igennem.
Tabte mig ellers lige efter jeghavde født, men det fløj bare på igen, rigtig øv. Og så har jeg været syg med mine ben også, og så kommer der jo ikke alt det motion til som man jo gerne vil.

Ku være vi skulle lave vores egen slanke klub hehe

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Jeg er også begyndt på ikke at spise efter jeg har fået aftensmad. har været slem til hvis jeg har følt mig sulten at så spise lidt der om aften, tror måske det er det der har gjort det med de 2 kg, men er ikke sikker. Men er jo ikke sundt at spise der senere.

Anmeld

29. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Min er også 80kg, det vejede jeg inden jeg blev gravid med Emil og vil vildt gernne derned igen, men min krop taber sig bare ikke så hurtigt, går ellers meget osv.
Gider heller ikke være fanatisk, skal også være plads til at kunne hygge sig engang imellem, eller bliver det for tørt at skulle igennem.
Tabte mig ellers lige efter jeghavde født, men det fløj bare på igen, rigtig øv. Og så har jeg været syg med mine ben også, og så kommer der jo ikke alt det motion til som man jo gerne vil.

Ku være vi skulle lave vores egen slanke klub hehe

Ja jeg er da ved at have en gruppe af folk hvor vi hjælper med at holde hinanden i ørene i al fald når man ved der er nogen der venter hver uge på at høre vægten så passer man lidt mere på, det er for pinligt ikke at have tabt sig. Jeg skriver under før rund nu sund herinde hver uge og på FB hvor bla. en der hedder Jeanette Guldfeldt er med på vognen, men mener hun er ren FB ven for mig ikke en baby. Og så er der EVA herinde men hun er ned på sin målvægt følger bare mig nu

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.