Føler mig jo helt sund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.540 visninger
33 svar
0 synes godt om
29. august 2009

Vingummien

1. Har tabt mig 2 kg

2. Har slet ikke lyst til noget sådan fed som pizza osv

3. har den vildeste trang til grøntsager også kogte som aldrig har været et hit hos mig

Her til aften fik vi tør stegt kylling, det kalder jeg det når det ikke er vendt i noget, men er stegt rigtig godt på panden eller i ovnen uden fedtstof. Til fik vi kartofler og en masse grøntsager som f.eks gulerødder og broccoli, det eneste der var lidt fed var bearnaise sovsen som var lavet på den magerste måde vi lige kunne, mums altså, og var mega sulten og Emil spiste også godt af det

Er underligt det lige pludselig er sådan, ikke fordi jeg levede af fed mad før, men god gammeldags mad fik og en pizza når der var penge til det osv, men nu har jeg faktisk ikke lysten til det, vil hellere have noget kylling og noget grønt, eller pasta salat mums

Hvad har i andre fået til aftensmad i dag?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Mira0911

Vi har fået sandwich...

Ciabatta brød med dressing, kalkun pålæg, ost, agurk og peberfrugt... så lækker...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Vi har fået sandwich...

Ciabatta brød med dressing, kalkun pålæg, ost, agurk og peberfrugt... så lækker...

Uhm mums, nu fik jeg lyst til det hehe

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Uhm mums, nu fik jeg lyst til det hehe

Smager hamre godt... Vi blev hurtige enige om at det skulle vi hvert fald have med i sommerhus...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Smager hamre godt... Vi blev hurtige enige om at det skulle vi hvert fald have med i sommerhus...

Kan jeg godt forstå er jo også rimelig nemt at lave

Anmeld

29. august 2009

Sujan

Jeg har fået en pasta ret med kylling og pesto og rucula salat smagte så godt.

og synes det er vildt flot du har tabt 2 kg. jeg vil også i gang. har været godt i gang men er godt nok faldet af på den. men må hellere i gang igen, der er ca 7 kg der skal af som første mål

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Kan jeg godt forstå er jo også rimelig nemt at lave

Ja det er det... Kæresten spurgte i Torsdags, "skal vi ikke snart have de sandwich der" Joooo det skal vi da, udbrød jeg...

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Sujan skriver:

Jeg har fået en pasta ret med kylling og pesto og rucula salat smagte så godt.

og synes det er vildt flot du har tabt 2 kg. jeg vil også i gang. har været godt i gang men er godt nok faldet af på den. men må hellere i gang igen, der er ca 7 kg der skal af som første mål

Er også lidt stolt og håber de bliver af mig hehe,.

Uh så vil du ikke vide hvad jeg skal smide

Anmeld

29. august 2009

Vingummien

Dutte84 skriver:

Ja det er det... Kæresten spurgte i Torsdags, "skal vi ikke snart have de sandwich der" Joooo det skal vi da, udbrød jeg...

Ej tror jeg sgu vi skal have i morgen, er jo også lidt sundt at få

Anmeld

29. august 2009

Mira0911

suanne85 skriver:

Ej tror jeg sgu vi skal have i morgen, er jo også lidt sundt at få

Glæd dig... smager godt... Det er så ikke hver gang vi ligger et stykke salat i...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.