Føler mig jo helt sund

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Ja jeg er da ved at have en gruppe af folk hvor vi hjælper med at holde hinanden i ørene i al fald når man ved der er nogen der venter hver uge på at høre vægten så passer man lidt mere på, det er for pinligt ikke at have tabt sig. Jeg skriver under før rund nu sund herinde hver uge og på FB hvor bla. en der hedder Jeanette Guldfeldt er med på vognen, men mener hun er ren FB ven for mig ikke en baby. Og så er der EVA herinde men hun er ned på sin målvægt følger bare mig nu

Oki, har aldrig rigtig været den der snakker om min vægt med en hel masse.

Det jeg er mest ked af er at min mave ligesom er delt i 2, og er virkelig grimt og så hænger den så efter fødslen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Oki, har aldrig rigtig været den der snakker om min vægt med en hel masse.

Det jeg er mest ked af er at min mave ligesom er delt i 2, og er virkelig grimt og så hænger den så efter fødslen

Nej men det er jo også helt op til dig selv tænkte bare nu hvor du havde meldt ud med et vægttab at det kunne støtte dig som det har gjort mig.

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Ja lige pt får jeg jo nupo og frugt, UNDTAGEN om lørdagen... der må jeg få aftensmad...

Vi fik koteletter med fyld af æbletern, selleritern og svesker og dertil en smule ovnbagte kartofler og masser af ovnbagte grøntsager... MUMS. Og det gør det jo slet ikke dårligere, når man plejer at spise nupo....

Og Ove er altså suveræn til at lave mad. Han har gået på kokkeskole, og arbejdet som assistent i et køkken i en golfklub, hvor han osse lavede mad til diverse selskaber.

Der må jeg sige, jeg føler mig ret priviligeret, for jeg hader at lave mad, og han elsker det!

Men vi har lagt vores kost om, hvor vi før spiste lidt usundt ,spiser vi nu sundt. jeg vil jo gerne tabe mig. Desuden synes vi osse det er vigtigt at Emma får noget sundt og nærende mad. Får bl.a. fisk 2-3 dage om ugen. Og altid masser af grønt. 

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

Nej men det er jo også helt op til dig selv tænkte bare nu hvor du havde meldt ud med et vægttab at det kunne støtte dig som det har gjort mig.

Ja, men vejer i bare en gang om ugen eller?

Anmeld

30. august 2009

Sweet1978

suanne85 skriver:

Ja, men vejer i bare en gang om ugen eller?

ja jeg plejede at gøre det hver mandag, men fandt ud af den tit var lidt høj fordi jeg lige skal fordøje/forbrænde weekeneds "ekstra mad" tirsdag er den god, så jeg vejer tirsdag

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Sweet1978 skriver:

ja jeg plejede at gøre det hver mandag, men fandt ud af den tit var lidt høj fordi jeg lige skal fordøje/forbrænde weekeneds "ekstra mad" tirsdag er den god, så jeg vejer tirsdag

Oki, må jeg da lige tænke over. Vi skal jo lige have råd til alt det sunde mad Og have kæresten med på vognen, ikke at han trænger, suk og snyd hehe

Anmeld

30. august 2009

Diana...

Hvor super flot tillykke med tabet  .

Her fik vi en kalve snitzel med salat og grønsager til. 

Kram Diana

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

Diana... skriver:

Hvor super flot tillykke med tabet  .

Her fik vi en kalve snitzel med salat og grønsager til. 

Kram Diana

Mange tak

Anmeld

30. august 2009

Vingummien

bondepigen skriver:

Ja lige pt får jeg jo nupo og frugt, UNDTAGEN om lørdagen... der må jeg få aftensmad...

Vi fik koteletter med fyld af æbletern, selleritern og svesker og dertil en smule ovnbagte kartofler og masser af ovnbagte grøntsager... MUMS. Og det gør det jo slet ikke dårligere, når man plejer at spise nupo....

Og Ove er altså suveræn til at lave mad. Han har gået på kokkeskole, og arbejdet som assistent i et køkken i en golfklub, hvor han osse lavede mad til diverse selskaber.

Der må jeg sige, jeg føler mig ret priviligeret, for jeg hader at lave mad, og han elsker det!

Men vi har lagt vores kost om, hvor vi før spiste lidt usundt ,spiser vi nu sundt. jeg vil jo gerne tabe mig. Desuden synes vi osse det er vigtigt at Emma får noget sundt og nærende mad. Får bl.a. fisk 2-3 dage om ugen. Og altid masser af grønt. 

Nupo smager det ikke bare skidt

Anmeld

30. august 2009

Bondepigen

suanne85 skriver:

Nupo smager det ikke bare skidt

Jeg kender flere, der bare ikke kan få det ned. Min kæreste kan heller ikke lide det, men har dog alligevel brugt det i 2 mdr. for nylig og tabt 10 kg.

Jeg kan godt lide det, jeg psyker nok bare mig selv til at "tro", det er milkshake. Men nu er jeg heller ikke spor kræsen, og jo nemmere jo bedre...

Jeg er da lidt sulten indimellem, men det hjælper at spise en gang suppe med grøntsager lavet af en boullionterning, og drikke en masse vand og kaffe.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.