Glat mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

29. juni 2015

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Rigtig, manden skal da være glat. han gider da heller ikke slikke en behåret mis

Jo, det gør han heldigvis - oralsex har altid eksisteret til begge parters glæde, også længe før den hårløse modedille kom til. Det er bare hår - I får det til at lyde som noget ulækkert og frastødende. 

Nu er jeg godt gift og har været det i mange år, men skulle jeg have en ny partner, ville jeg grine ad ham og ryste på hovedet, hvis han opfattede min kønsbehåring som i vejen - det er helt fint med mig, at folk har forskellige præferencer seksuelt, men hvis hår ligefrem betyder, at han ikke gider, så kan han da få lov at være fri. Ikke mit tab 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. juni 2015

modesty

Anonym skriver:

Rigtig, manden skal da være glat. han gider da heller ikke slikke en behåret mis

Virkelig kedeligt og indskrænket syn på seksualitet og krop, det her.

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mami

Jeg tror altså at når man når en hvis alder, så går man op i andre ting end kønsbehåring.. Og hvis man ikke kan være intim med sin partner, hvis han eller hun har hår, så er det eddermame en sørgelig udvikling.. Forstår ikke den tendens der desværre er idag. At vi ikke må ligne det vi er, voksne mænd og kvinder. 

Tja ikke altid er alders bestemt jeg er 24 og fortrækker hår. 

Syntes glatte mænd ser mærkelige ud, sådan lidt badedyrs agtige 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Mami

Mor og meget mere skriver:

Jo, det gør han heldigvis - oralsex har altid eksisteret til begge parters glæde, også længe før den hårløse modedille kom til. Det er bare hår - I får det til at lyde som noget ulækkert og frastødende. 

Nu er jeg godt gift og har været det i mange år, men skulle jeg have en ny partner, ville jeg grine ad ham og ryste på hovedet, hvis han opfattede min kønsbehåring som i vejen - det er helt fint med mig, at folk har forskellige præferencer seksuelt, men hvis hår ligefrem betyder, at han ikke gider, så kan han da få lov at være fri. Ikke mit tab 

Kunne ikke lade vær at smile af dit indlæg, tror også jeg ville grine, løfte øjenbrynet engang og sige nå! 

Anmeld Citér

23. april 2016

Anonym trådstarter

nu er min mand sommerklar, han blev vokset

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.