Glat mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. juni 2015

Zelinasmor

Glat.

Der er ikke noget mere ulækkert end at man forkæler manden med et blowjob og så får hår i munden 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juni 2015

Liiine!!

Jeg er kæreste med en mand og ikke en dreng så selvfølgelig skal der være hår!

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Glat.

Der er ikke noget mere ulækkert end at man forkæler manden med et blowjob og så får hår i munden 

Rigtig, manden skal da være glat. han gider da heller ikke slikke en behåret mis

Anmeld Citér

23. juni 2015

Mami

Zelinasmor skriver:

Glat.

Syntes jeg nu ikke er klamt  

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sissel

Jeg tror altså at når man når en hvis alder, så går man op i andre ting end kønsbehåring.. Og hvis man ikke kan være intim med sin partner, hvis han eller hun har hår, så er det eddermame en sørgelig udvikling.. Forstår ikke den tendens der desværre er idag. At vi ikke må ligne det vi er, voksne mænd og kvinder. 

Anmeld Citér

23. juni 2015

ErDetSnartNU

Sissel skriver:

Jeg tror altså at når man når en hvis alder, så går man op i andre ting end kønsbehåring.. Og hvis man ikke kan være intim med sin partner, hvis han eller hun har hår, så er det eddermame en sørgelig udvikling.. Forstår ikke den tendens der desværre er idag. At vi ikke må ligne det vi er, voksne mænd og kvinder. 

Helt enig - og jeg mener faktisk at man har et forvrænget kropsbillede hvis man ligefrem kalder kønsbehåring for ulækkert. Herhjemme skraber jeg jævnligt det hele af (fordi det er nemmere end at trimme) og lader det så stå indtil det gælder for at være "trimmet" mens min kæreste lader sit være naturligt. Ingen af os har ret meget kropsbehåring så det kan også være derfor at det fungerer så godt for os på den måde. 

Personligt synes jeg det er grimt hvis en mand er glat og jeg synes faktisk at det ser lidt synd ud for dilleren hvis den bare står der helt uden hår 

Anmeld Citér

23. juni 2015

Sissel

ErDetSnartNU skriver:

Helt enig - og jeg mener faktisk at man har et forvrænget kropsbillede hvis man ligefrem kalder kønsbehåring for ulækkert. Herhjemme skraber jeg jævnligt det hele af (fordi det er nemmere end at trimme) og lader det så stå indtil det gælder for at være "trimmet" mens min kæreste lader sit være naturligt. Ingen af os har ret meget kropsbehåring så det kan også være derfor at det fungerer så godt for os på den måde. 

Personligt synes jeg det er grimt hvis en mand er glat og jeg synes faktisk at det ser lidt synd ud for dilleren hvis den bare står der helt uden hår 

Ja den kommer til at se sådan lidt sølle ud

de gange jeg har været i nærkontakt med en mand der barberet sin kropsbehåring af, har jeg tænkt ej øv, hvad skal det nu til for.. Det minder mig lidt om en ål��

Anmeld Citér

23. juni 2015

Anpau

Anonym skriver:

Skal mænd ha´ kønshår eller være glatbarberet

min mand er lidt i tvivl om hvordan det skal se ud

Din mand skal da gøre som han foretrækker. Umiddelbart er der vel en grund til der overhovedet er hår dernede. Så hvad du og han har det bedst med 

Selv er jeg mest til den trimmede udgave. Ikke noget helt glat babyværk, men heller ikke en hel urskov. At der er lidt hår synes jeg kun er mandigt 

Anmeld Citér

29. juni 2015

Anonym trådstarter

er i klar til og tag sol, er håret væk

Anmeld Citér

29. juni 2015

MorDk

trimmet ikke helt glat det er ik pænt sys jeg. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.