Glat mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. marts 2015

Sissel

Anonym skriver:

er da mere lækkert ude hår når man er sammen

Det er jo så en smagssag.. Men hvorfor opretter du så en debat, når du tydeligt har svaret?

jeg synes ikke det er lækkert uden hår.. Synes det er underligt

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. marts 2015

Anonym trådstarter

Sissel skriver:

Det er jo så en smagssag.. Men hvorfor opretter du så en debat, når du tydeligt har svaret?

jeg synes ikke det er lækkert uden hår.. Synes det er underligt

Bare for at høre og lave en debat om det

Anmeld Citér

1. marts 2015

ErDetSnartNU

Jeg foretrækker trimmet. Det glatte er slet ikke noget for mig - jeg synes faktisk at det er lidt ulækkert. Man må vel bare indse, at der er lige så mange meninger som der er mennesker, så det må jo bare tilpasses efter ens egne (og partnerens) præferencer 

Anmeld Citér

1. marts 2015

Mami

En mand skal være en mand jeg er ikke til alt det der hårløse halløj, voksne menensker hsr hår på kroppen og jeg syntes det er dejligt 

Anmeld Citér

1. marts 2015

Anonym trådstarter

ErDetSnartNU skriver:

Jeg foretrækker trimmet. Det glatte er slet ikke noget for mig - jeg synes faktisk at det er lidt ulækkert. Man må vel bare indse, at der er lige så mange meninger som der er mennesker, så det må jo bare tilpasses efter ens egne (og partnerens) præferencer 

der er jo mange måder og gøre det på, både trimmet og glat.

Anmeld Citér

1. marts 2015

frkanonym

Anonym skriver:

Skal mænd ha´ kønshår eller være glatbarberet

min mand er lidt i tvivl om hvordan det skal se ud

Jeg er selv glat, da jeg føler mig beskidt hvis ikke 

min kæreste har hår. Dog trimmer han (en sjælden gang imellem, desværre) .. er ik helt vild med en kæmpe busk, men hvis ik han vil trimme, vil jeg ik tvinge ham til det.

jeg ser sådan på det, undskyld det er så direkte, at hvis jeg skal give ham et blowjob, ser jeg helst, selve pikken er helt glat, og resten er trimmet ned - det er ik det fedeste at få hår i munden. 

Anmeld Citér

2. marts 2015

Anonym trådstarter

frkanonym skriver:

Jeg er selv glat, da jeg føler mig beskidt hvis ikke 

min kæreste har hår. Dog trimmer han (en sjælden gang imellem, desværre) .. er ik helt vild med en kæmpe busk, men hvis ik han vil trimme, vil jeg ik tvinge ham til det.

jeg ser sådan på det, undskyld det er så direkte, at hvis jeg skal give ham et blowjob, ser jeg helst, selve pikken er helt glat, og resten er trimmet ned - det er ik det fedeste at få hår i munden. 

har det på samme måde, når man er sammen, ikke fedt med hår.

Anmeld Citér

9. maj 2015

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

har det på samme måde, når man er sammen, ikke fedt med hår.

Nu er min mand også blevet glat, flot og lækkert.

Anmeld Citér

9. maj 2015

Starfish

Anonym skriver:

Skal mænd ha´ kønshår eller være glatbarberet

min mand er lidt i tvivl om hvordan det skal se ud

Jeg syntes slet ikke at din mand kan bruge vores svar til noget, for han skal jo gøre præsis det som han selv har det bedst med og ikke hvad andre mener...

Jeg personligt stemmer for trimmet eller ubarberet. Kan slet ikke have med det der glatbarberede noget at gøre...

Anmeld Citér

9. maj 2015

charthys

SDD skriver:

Min mand barberer pungen, og rundt omkring penis så "den er helt fri for hår". Han trimmer "trekanten". Ja det er lidt svært at forklare, nok lige så svært at visualisere..

Jeg ville helst gerne se ham helt glat, men han er en ret behåret mand. Derfor synes vi det vil se tosset ud at være glat der, og så lår/ben, og op mod navlen, mv var der hår. Derfor har vi fundet denne løsning

samme som hos os

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.