Glat mand

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. maj 2015

xStinepigen

Anonym skriver:

Skal mænd ha´ kønshår eller være glatbarberet

min mand er lidt i tvivl om hvordan det skal se ud

Hår, men ikke en kæmpe urskov, min man holder det nede. Og ærligt så synes jeg sen eneste forskel man mærker på en barberet og behåret man er, at en barberet man stikker af helvedes til

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. maj 2015

Lunae

Anonym skriver:

Det er der ingen regler for, men personligt bryder jeg mig ikke om det glatbarberede look. (Bortset fra pungen)

Jeg synes det er pænest, når det er strudset lidt, men stadig naturligt og at pungen så er glat.

Anmeld Citér

12. maj 2015

kesuh

Pfft trimmet! Græsplæner ser jo pænest ud når de er trimmet!

Og nu kan jeg da komme med en lille quote fra et sted.. Hvorfra kan jeg ikke huske, men til jeres mænd der ikke ved hvad de vil eller i synes de burde trimmes! " Hvis pungen ikke er glat og du ikke forstår hvorfor kvinden brokker sig over det, så prøv at slikke på en vingummibamse og smid den på gulvtæppet og saml den op igen, slik på den igen" så ved du nogenlunde hvorfor kvinden brokker sig :-D 

Anyway mænd må gerne have hår på kroppen ellers ligner vi jo små drenge igen -_-

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

kesuh skriver:

Pfft trimmet! Græsplæner ser jo pænest ud når de er trimmet!

Og nu kan jeg da komme med en lille quote fra et sted.. Hvorfra kan jeg ikke huske, men til jeres mænd der ikke ved hvad de vil eller i synes de burde trimmes! " Hvis pungen ikke er glat og du ikke forstår hvorfor kvinden brokker sig over det, så prøv at slikke på en vingummibamse og smid den på gulvtæppet og saml den op igen, slik på den igen" så ved du nogenlunde hvorfor kvinden brokker sig :-D 

Anyway mænd må gerne have hår på kroppen ellers ligner vi jo små drenge igen -_-

Det har du helt ret i

Anmeld Citér

12. maj 2015

Sophie90

Anonym skriver:

Min kæreste trimmer hårene omkring den og barberer bollerne helt  det synes jeg er helt fint, heller ingen skov til os 

Anmeld Citér

12. maj 2015

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

Min kæreste trimmer hårene omkring den og barberer bollerne helt  det synes jeg er helt fint, heller ingen skov til os 

ser også pænt ud og lækkert.

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

Animalia skriver:

vi bruger intimvoks, bliver rigtig glat

Anmeld Citér

17. maj 2015

HVPigen

Min kæreste barbere den dernede men pikslipset som den vist kaldes har jeg bedt ham om at lade være , det syntes jeg er flot  Men det genere mig ikke hvis han ikke lige er blevet "trimmet" i en uge . 

Anmeld Citér

17. maj 2015

Anonym trådstarter

HVPigen skriver:

Min kæreste barbere den dernede men pikslipset som den vist kaldes har jeg bedt ham om at lade være , det syntes jeg er flot  Men det genere mig ikke hvis han ikke lige er blevet "trimmet" i en uge . 

min kæreste har også lidt tilbage foroven, ser pænt ud

Anmeld Citér

22. juni 2015

Anonym trådstarter

Nogen der selv laver intimvoksning

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.