MFR-vacsination

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

15. februar 2015

esiuol22

Sprit25 skriver:

Jeg synes hende fotografen har et diskriminationsproblem i voldsom grad! Vi skal huske at det er et frivilligt valg men man må ikke diskriminere.

min datter er vaccineret men kender også en som ikke er grundet ret alvorlige bivirkninger i familien. Såh

Også en grund til jeg mener det er vigtigt ved raske børn for vaccinen der er netop nogle der ikke kan tåle det, på grund af anden sygdom.

Så syntes det er det mest forsvarlige at gøre, både for ejet barn men også for andre der ikke kan, at så mange som muligt får vaccinen og dermed undgår at der kommer udbrud.

Min søn fik først vaccinerne sener grundt sygdom, hvor vi måtte være isoleret for han ikke blev smittet af andre.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

lukaj

Jeg synes det er uansvarligt at forældre til raske børn fravælger vaccine, de udsætter andres børn for fare og det burde være lovpligtig at alle børn vaccineres med mindre de har en erklæring fra lægen der fritager dem.

Anmeld

17. februar 2015

Christine

Cassiopeia skriver:

Jeg har for et par dage siden været med min datter hos lægen og fået hende MFR-vaccineret. Men har set på facebook, at der er en masse diskutioner omkring den. Så vil høre jeres meninger herinde, hvad syntes i omkring MFR vacsinationen??

Jeg synes du har gjort det eneste rigtige. Og husk at det meste af vaccine-hysteriet er totalt hysteribaseret og langt fra videnskabeligt velbegrundet.

Anmeld

17. februar 2015

Ciss

Jeg er så gammel, at jeg nåede at have mæslinger i en alder af 10 år, før vaksinen kom på markedet.

Det jeg husker bedst er faktisk, hvor bange min mor var. Jeg var hjemme længe, min lærer kom på døren med nogle lektier og kort fra klassen til mig - men hun kom ikke ind i huset for ikke at bære smitten med sig.

Jeg forstod ikke selv, hvor syg jeg var, men min mors udtryk, når hun så på mig husker jeg. Og det er det, jeg ser for mig, hver gang jeg er nødt til at lade mine egne børn vaksinere - for jeg hader det som pesten! Men jeg gør det. De gode gamle dage var ikke så idylliske, som mange tror. Hvert eneste år døde børn af mæslinger. Og går man en generation længere tilbage, døde børn af polio eller blev forkrøblede for livstid osv.

Der er en grund til, at så meget tid og penge er brugt til at udvikle vaksinerne. Jeg er taknemmelig for, at mine egne børn ikke får disse sygdomme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.