Cassiopeia skriver:
Jeg har for et par dage siden været med min datter hos lægen og fået hende MFR-vaccineret. Men har set på facebook, at der er en masse diskutioner omkring den. Så vil høre jeres meninger herinde, hvad syntes i omkring MFR vacsinationen??
Godt valg du har valgt. 
Samfundet har valgt, at vaccinere imod 9 børne sygdomme der er potentiel farlige. Risiko for bivirkninger er minimale.
Eksempel:
Mæslinger er et meget smitsom sygdom, som er luftbåren, så efter en der er smittet har været i en rum, er risiko for smitte 1,5 til 2 timer kan man smittes.
Mæslinger er ikke farligt for alle, men kan give hjernehindebetændelse, og lammelser hos nogen børn ofte svage børn. - Og når man bor i det samfund vi bor i synes jeg man fan)% skal få vaccineret sine børn. Alt andet er uansvarligt i mine øjne.
Nu vælger 6 % af alle mødre i DK ikke, at vaccinere, og nu er børne sygdomme på vej op igen. 
Mæslinger var udryddet i 2000 men er nu på vej tilbage- Første et udbrud i USA, og lige NU i Berlin, og om 1 eller 2 måneder kommer der et udbrud her om ikke før-
Jeg synes det er meget uansvarligt ikke at få det gjort. - det handler om at være i det samfund man er, og tænke på hinanden. -
Anmeld