Sprit25 skriver:
Det kan ikke stilles sådan op i min verden. Diskrimination er diskrimination! Slut. Jeg er helt enig i at børns helbred er det vigtigste i verden men jeg synes bare ikke udelukkes er vejen frem. Tværtimod vil det bare isolere dem der ikke vaccinere endnu mere!
Jeg ville også selv blive en nervøs men i teorien kan du jo støde ind i et ikke vaccineret mæslinge ramt barn overalt og jeg frygter det næste skridt bliver en heksejagt på de børn som ikke er vaccineret.
men ja vi er inderst inde enige men uanset hvordan du vender og fucking drejer lorten er den stadig en lort
For min barn helbred vil jeg gøre alt. Diskrimartion eller ej.
Og hvad med lortet; Du udsætter andre børn for, sygdomme som potentelt er meget farligt!?
- Tænk på de forældre der vælger ikke at vaccinere deres børn i vores samfund, med vuggestuer og børnehaver. De sætter andre børn helbred i fare. Så ufattelig uansvarligt. - Hvad kalder man det de? Uansvarligt??? egoistiske?
- Tænker meget på dem der måske har en barn med kræft eller en anden sygdom der gøre deres helbred er svagt, de er mere i risiko for, at blive smittet og få de farlige bivirkninger af det, og dem med nyfødte hvor de kommer i kontakt med dem??? . Hvor frygteligt, at være dem 

Anmeld