Her står det ikke til diskussion - mine børn bliver vaccineret.
Efter min mening (og håber virkelig ikke jeg støder nogen, for det er ikke hensigten) så synes jeg det er et kæmpe problem at folk danner sig deres egen verden, hvor de har bestemt at vacciner er noget fanden har skabt - det er unaturligt osv. (ok, så får i heller aldrig medicin af nogen art??). Jeg er bange for at folk fuldstændig ukritisk læser en artikel på nettet - tager den for gode varer, selvom den intet har på sig og er ganske uvidenskabelig. Kildekritik - kildekritik - kildekritik!!!
Jeg ville så gerne sige at det må være folks egen sag hvad de gør/ikke gør i forhold til deres bøn. Men problemet er, at det jo pludselig ikke længere kun er deres egen sag den dag deres barn bliver smittet og så bagefter smitter et barn, som skulle vaccineres, men ikke er gammel nok til det endnu.
Jeg ved der er én herinde (kan altså ikke lige huske hvem, da det er længe siden jeg har læst om det) hvis pige blev rigtig rigtig syg af mæslinger fordi hun blev smittet inden hun var gammel nok til selv at få vaccinen.
Anmeld