forvirret over cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. februar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Ja det er jeg enig med dig i. Nu har jeg jo ENDELIG fået mens. Så nu skal jeg til at vente på at skulle til lægen i stedet for. Så jeg kan blive henvist, og så skal vi "bare" vente på at kunne komme i behandling. Vente vente vente  

Man bliver så træt af at vente

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. februar 2015

misscgn

Anonym skriver:

Har en aap der hedder clue og har skrevet alle datoer for første mens dag ind og har en åbenbart cykluser fra 26 til 30 dage men denne gang er vi idag på dag 32 uden Skyggen af mens 

Jeg var helt oppe på 40 dage i november 2014. Lægen sagde til mig at kroppen nogle gange godt kan springe en cyklus over, hvilket jeg troede på, for blodprøven ang. graviditet var negativ, men fik den som sagt på 40 dagen.

Jeg har i mine yngre dage, været ude for i en periode at have min mens hver 14 dage i 14 dage også 14 dages pause, også mens i 14 dage osv.

Kan ikke huske om du har prøvet at tage en test, men hvis ikke du har så prøv, og viser den negativ kommer det nok lige om lidt. Men kvinders cyklusser er noget mærkeligt noget, og specielt hvis din cyklus altid har været sådan. Det har min været og er aldrig blevet rigtig klog på den. Ellers prøv at være på Ægløsningstest i en periode, så kan det være du kan danne dit et indtryk af hvordan din cyklus er.

Dette er bare forslag, og håber du kan bruge dem til noget

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

misscgn skriver:

Jeg var helt oppe på 40 dage i november 2014. Lægen sagde til mig at kroppen nogle gange godt kan springe en cyklus over, hvilket jeg troede på, for blodprøven ang. graviditet var negativ, men fik den som sagt på 40 dagen.

Jeg har i mine yngre dage, været ude for i en periode at have min mens hver 14 dage i 14 dage også 14 dages pause, også mens i 14 dage osv.

Kan ikke huske om du har prøvet at tage en test, men hvis ikke du har så prøv, og viser den negativ kommer det nok lige om lidt. Men kvinders cyklusser er noget mærkeligt noget, og specielt hvis din cyklus altid har været sådan. Det har min været og er aldrig blevet rigtig klog på den. Ellers prøv at være på Ægløsningstest i en periode, så kan det være du kan danne dit et indtryk af hvordan din cyklus er.

Dette er bare forslag, og håber du kan bruge dem til noget

Ja.kroppen.Er.en.underlig en . Men vil prøve og teste igen. For hvis jeg havde ægløsning den 3 eller 4 så skulle mit kort komme i dag eller morgen så kan.være jeg måske har været for.tidlig på den

Anmeld

17. februar 2015

Anonym trådstarter

Øv øv så kom min mens her til aften 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.