forvirret over cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Det håber jeg også for jer

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Ok. Så det kunne godt ha været ægløsning jeg havde enden den 3/2 eller 4/2?? Ved godt du ikke kan svare 100℅ på om det var det. Men skal man ikke ha det der æggehvide lignede udflåd for at kunne blive gravid ? 

Har også haft en del murren i underlivet idag men slet ikke på samme måde som når jeg skal ha mens

Ja men det ved du jo først når du får din mens i denne omgang ( det er altid 14 dage (15 dage eller andet) før næste mens man får ægløsning og ikke 14 dage efter sidste. Men man kan holde øje med sin udflod. Når du er fertil (har ægløsning) skal man kunne tage udfloden mellem to fungere, og når du langsomt skiller fingrene ad, skal udfloden kunne strækkes nogle cm. 

Læs/kopier eventuelt linket

http://www.gravid.dk/artikler/hvornar-er-min-aeglosning.html

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Ja men det ved du jo først når du får din mens i denne omgang ( det er altid 14 dage (15 dage eller andet) før næste mens man får ægløsning og ikke 14 dage efter sidste. Men man kan holde øje med sin udflod. Når du er fertil (har ægløsning) skal man kunne tage udfloden mellem to fungere, og når du langsomt skiller fingrene ad, skal udfloden kunne strækkes nogle cm. 

Læs/kopier eventuelt linket

http://www.gravid.dk/artikler/hvornar-er-min-aeglosning.html

Kunne strække det ca 5 cm den 3/2 og 4/2

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Det håber jeg også for jer

Tak hvornår ville jeg ca kunne teste 

Anmeld

13. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Kunne strække det ca 5 cm den 3/2 og 4/2

Det lyder som ægløsning, normal udflåd kan man ikke stille meget op med

Så er det bare at krydse fingre 

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Vist den dag man forventede sin menstruation, men det skulle vist være sikrest, hvis man venter til man er gået en uge over..

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Det lyder som ægløsning, normal udflåd kan man ikke stille meget op med

Så er det bare at krydse fingre 

Tak  kan der godt være en chacne når vi kun sexe den 3/2 hvor det ægløsning udflåd var drt. For går udfra at den 31/1 ikke giver den store chacne

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Vist den dag man forventede sin menstruation, men det skulle vist være sikrest, hvis man venter til man er gået en uge over..

Ok  må prøve og være tålmodige 

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Du skal huske sædceller kan overleve flere dage inde i dig efter samleje, så det øger chancen for graviditet, at I havde sex den 31/1

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Du skal huske sædceller kan overleve flere dage inde i dig efter samleje, så det øger chancen for graviditet, at I havde sex den 31/1

Ok  så der i hvert faldt et lille håb 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.