forvirret over cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Ok  så der i hvert faldt et lille håb 

Bestemt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Måske lidt underligt spørgsmål men har været syg (forkølet og ondt i halsen ) siden den 3/2 kan det få nogen betydning for om jeg kan blive gravid . altså om det forhindre at jeg kunne blive gravid

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

Har tag

et en test som viser negativ og min mens er endnu ikke kommet. Og pt virker det hellere ikke til den kommer snart :/ må indrømme jeg er ved at være små træt af det . kunne det ikke bare komme eller vise de to streger 

Anmeld

16. februar 2015

Kærlighediminmave

Jeg har gået og ventet på mens længe, fik den endelig Igår. Endte med en cyklus på 81 dage  

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Jeg har gået og ventet på mens længe, fik den endelig Igår. Endte med en cyklus på 81 dage  

Hold da op. Det var længe. Håber ikke jeg skal gå så længe og vente .

Anmeld

16. februar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Hold da op. Det var længe. Håber ikke jeg skal gå så længe og vente .

Nej det håber jeg selvfølgelig heller ikke for dig  

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

komnubaby skriver:

Nej det håber jeg selvfølgelig heller ikke for dig  

Bare vild trættende at gå og vente på enden mens eller to streger 

Anmeld

16. februar 2015

misscgn

Min cyklus har også altid svinget meget. For et par måneder siden havde jeg allerede ægløsning ni dage efter første mens dag. Jeg har installeret en app der kan hjælpr mig med at holde styr på hvot lang min cyklus et osv. Og den fortæller også hvornår du har æl. Jeg har brugt den i 4 1/2 år til at holde styr på tingene for mig og efter vi startede projekt børn, brugte jeg den som vejledning ved æl og her er jeg 5+6. 

Anmeld

16. februar 2015

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Bare vild trættende at gå og vente på enden mens eller to streger 

Ja det er jeg enig med dig i. Nu har jeg jo ENDELIG fået mens. Så nu skal jeg til at vente på at skulle til lægen i stedet for. Så jeg kan blive henvist, og så skal vi "bare" vente på at kunne komme i behandling. Vente vente vente  

Anmeld

16. februar 2015

Anonym trådstarter

misscgn skriver:

Min cyklus har også altid svinget meget. For et par måneder siden havde jeg allerede ægløsning ni dage efter første mens dag. Jeg har installeret en app der kan hjælpr mig med at holde styr på hvot lang min cyklus et osv. Og den fortæller også hvornår du har æl. Jeg har brugt den i 4 1/2 år til at holde styr på tingene for mig og efter vi startede projekt børn, brugte jeg den som vejledning ved æl og her er jeg 5+6. 

Har en aap der hedder clue og har skrevet alle datoer for første mens dag ind og har en åbenbart cykluser fra 26 til 30 dage men denne gang er vi idag på dag 32 uden Skyggen af mens 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.