forvirret over cyklus

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.586 visninger
33 svar
0 synes godt om
13. februar 2015

Anonym trådstarter

Godaften 

Jeg kan ikke helt finde ud af hvor lang min cyklus ca er samt hvornår jeg ca har ægløsning.

Mine datoer for første mens dag 

16/1

19/12

22/11

25/10

25/09

Håber der er nogen som kan hjækpe mig 

På forhånd tak 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Din cyklus svinger lidt. Det ser ud til den er mellem 27 - 30 dage. Man har ægløsning 14 dage før menstruationens første dag. Dvs. hvis du får din menstruation den 30. i en måned, så havde du ægløsning d.16 (altså 14 dage inden). Dette er ret præcist. Det kan dog svinge, hvor lang tid, der går fra menstruationens første dag til ægløsningen.

Hvis du havde menstruation sidst d. 16/1 og din cyklus er 27-30, ville du skulle have din menstruation ca. nu (måske om et par dage). Det betyder du havde ægløsning for 14. dage siden.

Næste menstruation vil du få ca. midt i marts (afhængigt af hvor lang din cyklus præcist er denne gang). Din ægløsning vil ligge 14 dage før - det betyder du vil have ægløsning omkring 1/3.

Men din cyklus ligger jo ikke helt fast, så med lidt usikkerhed

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Vilgerneværegravid skriver:

Din cyklus svinger lidt. Det ser ud til den er mellem 27 - 30 dage. Man har ægløsning 14 dage før menstruationens første dag. Dvs. hvis du får din menstruation den 30. i en måned, så havde du ægløsning d.16 (altså 14 dage inden). Dette er ret præcist. Det kan dog svinge, hvor lang tid, der går fra menstruationens første dag til ægløsningen.

Hvis du havde menstruation sidst d. 16/1 og din cyklus er 27-30, ville du skulle have din menstruation ca. nu (måske om et par dage). Det betyder du havde ægløsning for 14. dage siden.

Næste menstruation vil du få ca. midt i marts (afhængigt af hvor lang din cyklus præcist er denne gang). Din ægløsning vil ligge 14 dage før - det betyder du vil have ægløsning omkring 1/3.

Men din cyklus ligger jo ikke helt fast, så med lidt usikkerhed

Ok tak 

Men undre mig over hvorfor jeg så havde det der berømte ægløsnings udflåd den 3 og 4 febuar. Kan det ha været ægløsning for har ikke haft det før eller efter de to dage 

Anmeld

13. februar 2015

Mille123

Anonym skriver:

Ok tak 

Men undre mig over hvorfor jeg så havde det der berømte ægløsnings udflåd den 3 og 4 febuar. Kan det ha været ægløsning for har ikke haft det før eller efter de to dage 

Man kan også godt have ægløsning f.eks 15. Dage før, det har/havde jeg. Min cyklus svingede også mellem 24-29 dage, pænt træls i forhold til planlægning 

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Som sagt kan man godt have ægløsning 15 dage før - men det viger ikke meget fra de 14 dage - denne del ligger ret fast. Jeg tør ikke sige om det er ægløsning du har haft

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Mille123 skriver:

Man kan også godt have ægløsning f.eks 15. Dage før, det har/havde jeg. Min cyklus svingede også mellem 24-29 dage, pænt træls i forhold til planlægning 

Ok. Så det kunne godt ha været ægløsning jeg havde enden den 3/2 eller 4/2?? Ved godt du ikke kan svare 100℅ på om det var det. Men skal man ikke ha det der æggehvide lignede udflåd for at kunne blive gravid ? 

Har også haft en del murren i underlivet idag men slet ikke på samme måde som når jeg skal ha mens

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Som sagt kan man godt have ægløsning 15 dage før - men det viger ikke meget fra de 14 dage - denne del ligger ret fast. Jeg tør ikke sige om det er ægløsning du har haft

Men hvis den evt skulle ligge 15 dage fær mens og jeg fx skulle ha det idag så skulle jeg ha haft ægløsning den 29/1 hvor jeg ikke har haft det udflåd 

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Det lyder ikke usandsynligt du havde ægløsning fx den 3/2 - din cyklus svinger jo lidt

Så kan du ligge 14 dage til og du får din menstruation tirsdag (ca.). Hvis du selvfølgelig ikke er blevet gravid

Anmeld

13. februar 2015

Vilgerneværegravid

Anonym skriver:

Men hvis den evt skulle ligge 15 dage fær mens og jeg fx skulle ha det idag så skulle jeg ha haft ægløsning den 29/1 hvor jeg ikke har haft det udflåd 

Jeg kan ikke sige, hvornår du præcist skal have din næste menstruation for længden på din cyklus svinger lidt fra måned til måned. Men umiddelbart vil jeg sige det er inden for et par dage.

Hvis du sidst havde menstruation d. 16/1 og din cyklus denne gang er 30 dage, så skal du have den d. 15 i denne måned og derfor havde ægløsning d. 1/2.

Men det kan jo være den er lidt længere i denne måned og det er din ægløsning du har kunne se på udflådet.

Anmeld

13. februar 2015

Anonym trådstarter

Det lyder ikke usandsynligt du havde ægløsning fx den 3/2 - din cyklus svinger jo lidt

Så kan du ligge 14 dage til og du får din menstruation tirsdag (ca.). Hvis du selvfølgelig ikke er blevet gravid

Ok . vi sexede den 3/2 og den 31/1 men tror ikke der er noget. Men håber og den murren jeg har idag er ikke som jeg plejer plus jeg plejer en uge før mens at få ømme bryster og det har jeg ikke så håber lidt det er tegn på baby 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.