Abracadabra skriver:
Du vil gerne undervise os og dine facebookvenner, MEN jeg håber, at du ikke selv er uimodtagelig for info: Ordet hareskår er ikke nødvendigvis ment nedsættende, men kan for mange være dét ord, de kender. Så selv om du definerer ordet som et skældsord, må du acceptere, at mange mennesker har en værdineutral tilgang til det.
Bare så du ikke bliver vred, når du hører betegnelsen "hareskår".
Seriøst af en påstået læge at være er du sgu ikke den skarpeste ske i skoven...eller også læser du bare ikke hvad jeg skriver! Så passer du altså bedre som sygeplejerske har aldrig mødt sådan en der rent faktisk lytter til hvad folk siger
Jeg bliver jo som skrevet lige før og før det også IKKE vred når folk bruger det, jeg bruger i stedet situationen til at rette dem for jo det er net nedsættende ord også selvom det ikke bliver brugt nedsættende og ikke er ment sådan
Lige som perkere, min farmor insistere også på at det hed det altså før men det gør det altså ikke mere og det er et negativt ladet ord som de færreste nok tør at sige højt på Nørrebro
Harerskår er defineret som du negativt ladet ord, en usaglig og ikke korrekt måde at tale om læbeganespalte på
Og nej du kan ikke overbevise mig om andet, for jeg har alt dette fra de dygtige mennesker på læbeganespalte centeret hvor man automatisk bliver tilknyttet og undervist i det hele af folk jeg ved er læger og sygeplejersker så nej jeg har ikke tænkt mig at lade mig undervise af en helt ny og påstået læge her på siden der prøver at forvandle min tråd til noget negativt!
Jeg har været bruger her inde flere år, og mange kender mig her inde og ude hvad jeg står for...og det kan jeg tydeligt læse at du ikke gør!
Anmeld