Pikku Myy skriver:
Jeg "sympatiserer" ikke med hende - jeg synes hun har en rigtig god pointe, som rigtig mange mennesker kan lære noget af.
Hvis der er nogen i denne tråd jeg sympatiserer med, er det dig. Men selvom min nevø er født med voldsom læbe-ganespalte med alt hvad der dertil hører, betyder det ikke at jeg er enig med dig i din tilgang til denne tråd. Du føler ikke at hun læser hvad du skriver - du vil ikke læse hvad hun skriver ... Heller ikke selvom jeg nu sidder, som neutral person, og fortæller dig at der faktisk står noget rigtig fint som alle kan lære noget af ... Du behøver jo ikke svare hende. Du skal bare læse det 
Det skrev jeg heller ikke at du gjorde, men at jeg forstår hvis du gør. (Igen læs og forstå)
Der er ingen mulig måde jeg kan vide at jeg bør betragte dig som neutral,
Og ja det kan godt være jeg bør læse det og måske vælger jeg at gøre det på et senere tidspunkt, men jeg ved næsten 100% at jeg ikke ville kunne læse resten uden at skulle besvare hendes indlæg, og formentlig (ja nu antager jeg noget uden at havde læst hele indlæget) rette flere fejlagtigt fortolkninger og formodninger og det ville jeg ikke kunne lade være med at besvare, for ja sådan er jeg og så ville vi være tilbage ved at det køre i ring
Og hvis jeg vælger at læse det senere så lover jeg at tage vise ord til mig, hvis de rent faktisk kan bruges af mig og ikke stammer fra en fejlfortolkning om at log har følelser i klemme over for ordet harerskår
Anmeld