til jer der ikke ved det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. februar 2015

migxher

Kay skriver:

Igen et bevis på at du ikke har taget dig tid til at læse hvad jeg faktisk skriver, det er rigtig synd for dig så jeg gentager lige igen kun for dig! Det er ikke en følelse jeg har, jeg har lige så lidt følelser for hareskår som jeg har for perker 

Jeg fandt ud af at det forholdet sig sådan at det er negativt ladet det ord og at mange (lige som jeg selv for 4 måneder siden) ikke anede det forholdet sig sådan og ville derfor dele det med dem der gad vide det

Og hvis du ikke gider læse om det, (og det formoder jeg et ikke vil når du ikke læser det jeg skriver men konkludere ud fra det du tror der står) så skal du være så velkommen til ikke at læse og stå tilbage uvidende på dette punkt

Du har jo helt tydelig nogle følelser i klemme omkring ordet, ellers ville du jo ikke reagerer som du gør vel  ? Og føle behov for at ytre dig om det på face, og her inde for den sags skyld. Jeg ser ingen steder at ordet er skældsord, det er vel som man vælger at tage det, som det er med så mange andre ord? Nogle synes et ord er negativt, hvor andre synes det ikke er.

Og så gentager jeg da også lige, og kun for dig  Jeg gider ærlig talt ikke gå og tage hensyn til nærtagende mennesker som dig, så jeg skal da med glæde kalde det HARESKÅR, med god samvittighed. 

Og så ser jeg frem til at modtage din kildekritik 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. februar 2015

Pikku Myy

Kay skriver:

Valgte at stoppe læsningen af dit indlæg da du i toppen vælger at tolke på mine ord, ja jeg er meget direkte i mit sprog men jeg bliver ikke sur det fortolker du til det du har lyst til at få ud af teksten og det skal du da være velkommen til,

Men min erfaring her inde med dig og andre der reagere sådan på det skrevne sprog gør at jeg ikke har i sinde at læse resten og ej heller at svare yderligere end dette da du for så hvidt kan læse meget mere end hvad der står. Bruge din fantasi og udlede en masse ting i stedet for at se på det fakta der er lagt op

Og jeg indrømmer jeg giver op, fakta kan ikke hamle op med fantasi derfor bliver der også vist lang flere fiktions film i biografen end der bliver vist dokumentarfilm

Fortsat god og fantasifuld aften

Jeg synes faktisk du bør læse hele Snorkfrøkenens svar. Hun har en ret god pointe, som jeg tror det vil være sundt at tage med sig, for alle der kan kategoriseres i en særlig kasse

Anmeld

8. februar 2015

Kay

migxher skriver:

Du har jo helt tydelig nogle følelser i klemme omkring ordet, ellers ville du jo ikke reagerer som du gør vel  ? Og føle behov for at ytre dig om det på face, og her inde for den sags skyld. Jeg ser ingen steder at ordet er skældsord, det er vel som man vælger at tage det, som det er med så mange andre ord? Nogle synes et ord er negativt, hvor andre synes det ikke er.

Og så gentager jeg da også lige, og kun for dig  Jeg gider ærlig talt ikke gå og tage hensyn til nærtagende mennesker som dig, så jeg skal da med glæde kalde det HARESKÅR, med god samvittighed. 

Og så ser jeg frem til at modtage din kildekritik 

Den skal du nok få en af de kommende dage, for om lidt skal min datter ha mad og så skal vi i seng, 

Der ud over syntes jeg dit sidste indlæg her har en meget ubehagelig tone 

Og  jeg vil opfodre dig igen til at LÆSE  især det indlæg hvor jeg beskriver læbeganespalte centeret inden du igen igen vælger at tolke mine ord til det du og din formidabel fantasi formår at få det til

Anmeld

8. februar 2015

Kay

Pikku Myy skriver:

Jeg synes faktisk du bør læse hele Snorkfrøkenens svar. Hun har en ret god pointe, som jeg tror det vil være sundt at tage med sig, for alle der kan kategoriseres i en særlig kasse

Tja har en prinsip om ikke at fortsætte dialog med folk der så tydelig fortolker og ikke mindst fejlfortolker andres ord, så det går jeg ikke i sinde at gøre 

Fantasi er en fantastisk ting, den kan en masse virkeligheden ikke kan hamle op med

Anmeld

8. februar 2015

Pikku Myy

Kay skriver:

Tja har en prinsip om ikke at fortsætte dialog med folk der så tydelig fortolker og ikke mindst fejlfortolker andres ord, så det går jeg ikke i sinde at gøre 

Fantasi er en fantastisk ting, den kan en masse virkeligheden ikke kan hamle op med

Det er rigtig trist, for der er absolut ingen fri fantasi i den sidste del af hendes indlæg. Men det er op til dig. Vil du læse det, hvis jeg genfortæller det?

Anmeld

8. februar 2015

Kay

Pikku Myy skriver:

Det er rigtig trist, for der er absolut ingen fri fantasi i den sidste del af hendes indlæg. Men det er op til dig. Vil du læse det, hvis jeg genfortæller det?

Kan ikke se hvad forskel det skulle gøre, når hun åbenlyse ikke læser det jeg faktisk skriver, er der jo heller ingen grund til at jeg bruger min tid på at læse det hun skriver, for lige gyldigt hvad jeg så svare vil det igen blive fortolket til noget det ikke er og sådan kan det køre i ring

Men det er helt i orden hvis du sympatier med hende, i er jo nærmest også i familie i alt fald fra samme univers

Anmeld

8. februar 2015

Pikku Myy

Kay skriver:

Kan ikke se hvad forskel det skulle gøre, når hun åbenlyse ikke læser det jeg faktisk skriver, er der jo heller ingen grund til at jeg bruger min tid på at læse det hun skriver, for lige gyldigt hvad jeg så svare vil det igen blive fortolket til noget det ikke er og sådan kan det køre i ring

Men det er helt i orden hvis du sympatier med hende, i er jo nærmest også i familie i alt fald fra samme univers

Jeg "sympatiserer" ikke med hende - jeg synes hun har en rigtig god pointe, som rigtig mange mennesker kan lære noget af.

Hvis der er nogen i denne tråd jeg sympatiserer med, er det dig. Men selvom min nevø er født med voldsom læbe-ganespalte med alt hvad der dertil hører, betyder det ikke at jeg er enig med dig i din tilgang til denne tråd. Du føler ikke at hun læser hvad du skriver - du vil ikke læse hvad hun skriver ... Heller ikke selvom jeg nu sidder, som neutral person, og fortæller dig at der faktisk står noget rigtig fint som alle kan lære noget af ... Du behøver jo ikke svare hende. Du skal bare læse det

Anmeld

8. februar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Kay skriver:

du skriver til en anden om hendes tone, men har du overvejet din egen tone?  

fint nok du vil oplyse folk og nu er jeg ude af denne tråd pøj pøj med det. 

Anmeld

9. februar 2015

Kay

Saphiira skriver:

du skriver til en anden om hendes tone, men har du overvejet din egen tone?  

fint nok du vil oplyse folk og nu er jeg ude af denne tråd pøj pøj med det. 

Ja det gør jeg faktisk mg tænker altid mange gange over hvordan jeg bedst formulere mig, det er også derfor jeg bliver ret så irriteret når andre fortolker i stedet for at læse det der rent faktisk står 

Men er det noget specifikt du mener jeg bør se nærmere på!? 

Anmeld

9. februar 2015

Kay

Pikku Myy skriver:

Jeg "sympatiserer" ikke med hende - jeg synes hun har en rigtig god pointe, som rigtig mange mennesker kan lære noget af.

Hvis der er nogen i denne tråd jeg sympatiserer med, er det dig. Men selvom min nevø er født med voldsom læbe-ganespalte med alt hvad der dertil hører, betyder det ikke at jeg er enig med dig i din tilgang til denne tråd. Du føler ikke at hun læser hvad du skriver - du vil ikke læse hvad hun skriver ... Heller ikke selvom jeg nu sidder, som neutral person, og fortæller dig at der faktisk står noget rigtig fint som alle kan lære noget af ... Du behøver jo ikke svare hende. Du skal bare læse det

Det skrev jeg heller ikke at du gjorde, men at jeg forstår hvis du gør. (Igen læs og forstå) 

Der er ingen mulig måde jeg kan vide at jeg bør betragte dig som neutral, 

Og ja det kan godt være jeg bør læse det og måske vælger jeg at gøre det på et senere tidspunkt, men jeg ved næsten 100% at jeg ikke ville kunne læse resten uden at skulle besvare hendes indlæg, og formentlig (ja nu antager jeg noget uden at havde læst hele indlæget) rette flere fejlagtigt fortolkninger og formodninger  og det ville jeg ikke kunne lade være med at besvare, for ja sådan er jeg og så ville vi være tilbage ved at det køre i ring

Og hvis jeg vælger at læse det senere så lover jeg at tage vise ord til mig, hvis de rent faktisk kan bruges af mig og ikke stammer fra en fejlfortolkning om at log har følelser i klemme over for ordet harerskår

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.