Hvor mange af Jer har rengøringshjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Jeg har ikke rengøringshjælp og alligevel. Min mor passer vores unger et par gange om ugen (de aftner jeg har aftenvagt) og der vasker hun vores tøj og gør pinligt rent over alt ! selv om jeg siger at hun ikke behøver. Hun synes det er dejligt at hjælpe og vi er såååå taknemlige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

san

Åh vil gerne, hvis bare jeg kunne få støvsuget og vasket gulve, og så lige badeværelset blev ordnet .. 

Anmeld

5. februar 2015

san

Åh vil gerne, hvis bare jeg kunne få støvsuget og vasket gulve, og så lige badeværelset blev ordnet .. 

Anmeld

5. februar 2015

TNBC

Mom skriver:

Godaften

Jeg er blot nysgerrig..

Vi (læs jeg) overvejer det kraftigt. Manden arbejder + 37 timer ugentlig og jeg selv + 32 timer, manden er væk 2-4 aftner ugentlig og jeg selv 1-2 aftner. Vi har 3 børn, og vi har som sådan tiden til at gøre rent, men den store omgang som gulvvask og støve af bruger jeg altid mine søndage formiddage på. Og ville syntes det ville være så lækkert at komme hjem 1 gang om ugen og både kunne se og dufte at her allerede var gjort rent

En dag skal jeg have en. Jeg HADER at gøre rent, men jeg har heller ikke problemer med at tingene flyder(hvilket bliver holdt på mit værelse for tiden, for ellers bliver jeg smidt ud, lige på bagdelen)

Men jeg skal også have sådan en robotstøvsuger, synes de er så nice..

Ser det ikke som Luksus, eller jo måske, men der er så meget andet der er luksus, som bil, opvaske/vaskemaskine/tørretumbler, computer/tablet.. Alle de ting, hvor man sagtens kunne gøre det på andre måder

Anmeld

6. februar 2015

AnoMe

UmmA skriver:

Vi bruger et firma der sender en maid 2 gange om ugen af 4 timer og vi har et andet firma der henter stryge-toej 3 gange om ugen.

Jeg er hjemmegaaende med to drenge paa 3.5 og 16mdr (de gaar begge hjemme med mig) og min mand arbejder ca 70 timer om ugen, hvis ikke vi havde hjaelp ville jeg blive sindssyg. Min mand ville  foretraekke at vi hyrede en live-in maid men indtil videre er jeg ikke med paa ideen.

Goer det!

hvad betaler i for det? (hvis jeg må være så fræk at spørge?) det koster vel kassen? eller kan man også betale sig fra det med "normal" indtægt?

Anmeld

6. februar 2015

AnoMe

Bshizzle skriver:

Vi får ikke rengøringshjælp.. 

Men jeg er én af dem der er hyret til at gøre rent hjemme ved private 

Gør rent hver Tirsdag eller Torsdag, og jeg elsker når jeg kan se det glæder familien at komme hjem til et rent hus og KUN tænke på at bruge tiden på børnene 

Jeg gør selv rent her hjemme, da manden min ikke gider den slags... Og så mener han ikke vi har brug for hjælp når jeg alligevel er Sanitør/Rengøringsassistent og har tjek på det..  

Oplever du ikke folk som er lidt skeptiske med at lade dig gå rundt i hjemmet?? jeg tænker lidt at hvis vi en gang skal ha rengøringshjælp, så vil jeg være hjemme mens personen er der fordi jeg lidt frygter for om han/hun snuser i mine private sager eller tager noget

Anmeld

6. februar 2015

An&Jo

MariaE skriver:

Nej, ikke når vi bor her to voksne og tre børn..synes det virker lidt for luksus agtigt at man ikke selv gider gøre rent??  Som om det er at springe over hvor gærdet er nemmest på en eller anden måde..eller at sige man ikke magter sit lig som det er, men skal have hjælp for at man føler sig tilfreds?. Åh, jeg ved det ikke, det er bare primært de tanker der dukker op.

Men overvejer det når manden skal afsted flere mdr...men så er jeg også alene om både børn, hus, dyr osv. Kunne godt bruge en der ville hjælpe lidt til mens han var væk

Men nu må vi se hvad der sker, måske ender jeg med det hele selv.

Det er ganske rigtig at det er en luksus ting.. Men når man står op kl 4;30 hver dag, og kører hjemme fra kl 6 for først at være hjemme igen kl 16:30 og der så skal laves mad.. Så vil jeg dælme godt bruge de penge.. Jeg skammer mig overhovedet ikke, for hvis jeg selv skulle gøre hovedrent ville jeg da bare være yderligere stresset end jeg er i forvejen 

Anmeld

6. februar 2015

lille-fisen

Jeg ved egentlig ikke om jeg synes det er en luksusting - det er en prioritering at have rengøringshjælp. Vi har ikke endnu- men overvejer det kraftigt. Vi arbejder begge 40-45 timer i ugen ( og ofte mere ) og vi har første baby på vej til juli. Kunne seriøst godt overveje at starte med rengøringshjælp også selvom jeg hopper på barsel snart. Simpelthen fordi det hovedsageligt er mig der har "fornøjelsen" af at gøre rent herhjemme. Senere når jeg igen er på job, ja så vil jeg hellere bruge tiden på vores barn eller på at gå til noget/ mit frivillige arbejde/ noget fagligt. 

Synes da det er fint hvis vi kan slippe for noget af rengøringen og en anden kan tjene nogle penge på os. Plus jeg må indrømme at jeg da ville elske at der blev gjort grundigere rent herhjemme oftere - synes det er så dødsygt af bruge weekenderne på det. 

Anmeld

6. februar 2015

Risse

Må jeg være så fræk og bruge tråden til at spørge jer der får rengøringshjælp om hvor i får det fra? Og hvor meget det så koster jer? 

Til TS så er det også noget vi har snakket om herhjemme, at når vi en gang får børn så vil det helt sikkert være noget vi vil prioritere i vores budget. Så hør det! Og nyd tiden med dine børn i stedet ��

Anmeld

6. februar 2015

modesty

Godaften

Jeg er blot nysgerrig..

Vi (læs jeg) overvejer det kraftigt. Manden arbejder + 37 timer ugentlig og jeg selv + 32 timer, manden er væk 2-4 aftner ugentlig og jeg selv 1-2 aftner. Vi har 3 børn, og vi har som sådan tiden til at gøre rent, men den store omgang som gulvvask og støve af bruger jeg altid mine søndage formiddage på. Og ville syntes det ville være så lækkert at komme hjem 1 gang om ugen og både kunne se og dufte at her allerede var gjort rent

Det er SÅ meget pengene værd!

Den ekstra tid går med vores søn og det er bare skønt ikke at skulle tænke på rengøring når vi har weekend sammen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.