Hvor mange af Jer har rengøringshjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.088 visninger
40 svar
65 synes godt om
5. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Godaften

Jeg er blot nysgerrig..

Vi (læs jeg) overvejer det kraftigt. Manden arbejder + 37 timer ugentlig og jeg selv + 32 timer, manden er væk 2-4 aftner ugentlig og jeg selv 1-2 aftner. Vi har 3 børn, og vi har som sådan tiden til at gøre rent, men den store omgang som gulvvask og støve af bruger jeg altid mine søndage formiddage på. Og ville syntes det ville være så lækkert at komme hjem 1 gang om ugen og både kunne se og dufte at her allerede var gjort rent

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Troldemommi

Mom skriver:

Godaften

Jeg er blot nysgerrig..

Vi (læs jeg) overvejer det kraftigt. Manden arbejder + 37 timer ugentlig og jeg selv + 32 timer, manden er væk 2-4 aftner ugentlig og jeg selv 1-2 aftner. Vi har 3 børn, og vi har som sådan tiden til at gøre rent, men den store omgang som gulvvask og støve af bruger jeg altid mine søndage formiddage på. Og ville syntes det ville være så lækkert at komme hjem 1 gang om ugen og både kunne se og dufte at her allerede var gjort rent

Jeg ville ønske vi havde en  men indtil videre må det blive ved drømmen.

Monica 

Anmeld

5. februar 2015

Masig

Mom skriver:

Godaften

Jeg er blot nysgerrig..

Pt er vores eneste rengøringshjælp en robot støvsuger  men den er nu også lækker nok. Den kan lige sættes igang når vi går og så er hundehårene væk når vi kommer hjem 

Vi havde en decideret rengøringshjælp på et tidspunkt men kvaliteten af det var efter vores mening ikke pengene værd så vi fravalgte det igen. Men når jeg skal tilbage på fuldtidsjob efter barsel og med en mand der er selvstændig og to små børn, så kan det da godt tænkes vi vil overveje en ung pige til at hjælpe lidt med rengøringen. Vi kan jo sagtens selv i weekenderne,  men kunne da være rart at bruge tiden med familien istedet.... 

Anmeld

5. februar 2015

nielsen80

Vi har rengøringshjælp. Hun kommer tre timer hver anden uge, hvor hun tager køkken, stue og badeværelser.

Jeg elsker det - vi gør stadig selv rent(støvsuger, vasker overfladisk gulv m.m), men hun kommer bare i bund for os. Det bedste jeg ved er at komme hjem torsdag, når hun har været der

Det er lidt dyrt, men alle pengene værd. - og elsker at kunne prioritere tid med vores datter fremfor at gå at gøre rent. ( vi har begge fuldtid, så de er rart at kunne være sammen når vi er hjemme uden for mange trælse opgaver).

Skal dog siges, vi gør stadig rent på kontor, børne og soveværelse. En opgave datteren er med til, så hun ikke vokser op med at det er normalt andre gør rent for en. Men det er en svær balance, synes jeg.......

Anmeld

5. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
nielsen80 skriver:

Vi har rengøringshjælp. Hun kommer tre timer hver anden uge, hvor hun tager køkken, stue og badeværelser.

Jeg elsker det - vi gør stadig selv rent(støvsuger, vasker overfladisk gulv m.m), men hun kommer bare i bund for os. Det bedste jeg ved er at komme hjem torsdag, når hun har været der

Det er lidt dyrt, men alle pengene værd. - og elsker at kunne prioritere tid med vores datter fremfor at gå at gøre rent. ( vi har begge fuldtid, så de er rart at kunne være sammen når vi er hjemme uden for mange trælse opgaver).

Skal dog siges, vi gør stadig rent på kontor, børne og soveværelse. En opgave datteren er med til, så hun ikke vokser op med at det er normalt andre gør rent for en. Men det er en svær balance, synes jeg.......

Almindelig dagligdagsrengøring vil vi også selv stå for, samt oprydning, som jo så skal sættes i lidt mere faste rammer, da der jo skal være ryddet op, når hende der skal gøre rent kommer.

Og soveværelset vil jeg selv stå for

Anmeld

5. februar 2015

Muffinmus

Nej, ikke når vi bor her to voksne og tre børn..synes det virker lidt for luksus agtigt at man ikke selv gider gøre rent??  Som om det er at springe over hvor gærdet er nemmest på en eller anden måde..eller at sige man ikke magter sit lig som det er, men skal have hjælp for at man føler sig tilfreds?. Åh, jeg ved det ikke, det er bare primært de tanker der dukker op.

Men overvejer det når manden skal afsted flere mdr...men så er jeg også alene om både børn, hus, dyr osv. Kunne godt bruge en der ville hjælpe lidt til mens han var væk

Men nu må vi se hvad der sker, måske ender jeg med det hele selv.

Anmeld

5. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
MariaE skriver:

Nej, ikke når vi bor her to voksne og tre børn..synes det virker lidt for luksus agtigt at man ikke selv gider gøre rent??  Som om det er at springe over hvor gærdet er nemmest på en eller anden måde..eller at sige man ikke magter sit lig som det er, men skal have hjælp for at man føler sig tilfreds?. Åh, jeg ved det ikke, det er bare primært de tanker der dukker op.

Men overvejer det når manden skal afsted flere mdr...men så er jeg også alene om både børn, hus, dyr osv. Kunne godt bruge en der ville hjælpe lidt til mens han var væk

Men nu må vi se hvad der sker, måske ender jeg med det hele selv.

Jamen det er skam en luksusting , det skammer jeg mig slet ikke over

Anmeld

5. februar 2015

esioul

Jeg havde helt klart valgt rengørings hjælp og prioriteret tiden med familien  

Anmeld

5. februar 2015

Hulubulu86

Vi bruger et firma der sender en maid 2 gange om ugen af 4 timer og vi har et andet firma der henter stryge-toej 3 gange om ugen.

Jeg er hjemmegaaende med to drenge paa 3.5 og 16mdr (de gaar begge hjemme med mig) og min mand arbejder ca 70 timer om ugen, hvis ikke vi havde hjaelp ville jeg blive sindssyg. Min mand ville  foretraekke at vi hyrede en live-in maid men indtil videre er jeg ikke med paa ideen.

Goer det!

Anmeld

5. februar 2015

Mor1986

Vi havde snakket om at få en og gøre rent. Men det blev droppet igen. Jeg hader at gøre rent men er total rengørings freak og mener ikke det andre gør er godt nok så det ville bære synd for hende der skulle komme her. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.