Hvor mange af Jer har rengøringshjælp?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. februar 2015

moaren

Her har vi også rengøringshjælp 

Et par timer hver 14. dag og det er bare SÅ dejligt. Det kan sgu godt være det er en luksus, men vi vælger at prioritere at hygge med ungerne i weekenden, i stedet for at gøre rent og det har vi det rigtig godt med

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. februar 2015

Krydserfingre

Vi har rengøring hver mandag 2 timer ca, det er det bedste jeg bruger mine penge på!

Anmeld

5. februar 2015

Masig

MariaE skriver:

Nej, ikke når vi bor her to voksne og tre børn..synes det virker lidt for luksus agtigt at man ikke selv gider gøre rent??  Som om det er at springe over hvor gærdet er nemmest på en eller anden måde..eller at sige man ikke magter sit lig som det er, men skal have hjælp for at man føler sig tilfreds?. Åh, jeg ved det ikke, det er bare primært de tanker der dukker op.

Men overvejer det når manden skal afsted flere mdr...men så er jeg også alene om både børn, hus, dyr osv. Kunne godt bruge en der ville hjælpe lidt til mens han var væk

Men nu må vi se hvad der sker, måske ender jeg med det hele selv.

Det har jo ikke nødvendigvis noget med at gide eller ikke at kunne overskue sit liv. Men en prioriteringssag. Jeg synes det er vigtigere at bruge tiden med sine børn og mand istedet for at ungerne fx skal placeres alene foran fjernsynet mens mor og far gør rent... 

Giver dig ret i, det er luksus, men det er der jo så meget der er. Det er også luksus at tage på ferie sydpå istedet for at blive hjemme, eller købe en bil istedet for at tage bussen eller cyklen... 

Anmeld

5. februar 2015

Clisolka

Jeg har kraftigt overvejet det! 

Jeg har en arbejdsdag på 10 timer - og bare tanken er ved at slå mig ihjel om aftenen... Jeg prioriterer tiden med mine børn, så må rengøringen vente til weekenden eller efter ungerne er lagt i seng  Støvsugeren bliver kørt rundt en gang dagligt - især med én på 17 mrd. der godt kan lide at lege med sin mad 

Anmeld

5. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom

Jeg tænke også det selvfølgelig er en luksusting, men jeg hyre nu også en vinduespudser og ejer en opvaskemaskine, det hjælper jo alting på hverdagen

Og tænker at det ville være SÅ lækkert at komme hjem fra job en gang om ugen, også var der bare rent og fint. Og de 2 timer jeg kan "spare" hver uge, kan jeg bruge så meget bedre, og ja bare følelsen af, at der er en mindre "sur" pligt som ikke skal gøres, vil være det hele værd

Anmeld

5. februar 2015

Mettefpigen

Bassen og jeg har ikk hjælp, og vil aldrig have det!... Jeg bruger også ALTID mine weekender på at gøre rent, da jeg hjælper min mor flere gange ugentligt  

Men sådan er det, vi har det fint selvom bordet godt kan rydde engang imellem, gulvet ikk lige er støvsuget eller der er lidt støv på hylderne

Anmeld

5. februar 2015

Astoria

Profilbillede for Astoria

Vi har en rengøringsassistent som kommer tre timer om ugen. Det er SÅ skønt! Vi gør stadig rent, køkkenet kan ikke nøjes med en gang om ugen og alle soveværelserne gør vi selv rent. Det kan godt være det er en luksus-ting, men jeg hader at gøre rent og vil meget hellere bruge min tid på andet 

Anmeld

5. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Mettefpigen skriver:

Bassen og jeg har ikk hjælp, og vil aldrig have det!... Jeg bruger også ALTID mine weekender på at gøre rent, da jeg hjælper min mor flere gange ugentligt  

Men sådan er det, vi har det fint selvom bordet godt kan rydde engang imellem, gulvet ikk lige er støvsuget eller der er lidt støv på hylderne

Jeg kan også leve fint med lidt rod, kunne bare være rart ikke selv at skulle gøre SÅ meget rent. Ved jo godt det er luksus, men det er der jo så meget som er

Anmeld

5. februar 2015

Bshizzle

Vi får ikke rengøringshjælp.. 

Men jeg er én af dem der er hyret til at gøre rent hjemme ved private 

Gør rent hver Tirsdag eller Torsdag, og jeg elsker når jeg kan se det glæder familien at komme hjem til et rent hus og KUN tænke på at bruge tiden på børnene 

Jeg gør selv rent her hjemme, da manden min ikke gider den slags... Og så mener han ikke vi har brug for hjælp når jeg alligevel er Sanitør/Rengøringsassistent og har tjek på det..  

Anmeld

5. februar 2015

A&F

Vi bruger et firma der sender en maid 2 gange om ugen af 4 timer og vi har et andet firma der henter stryge-toej 3 gange om ugen.

Jeg er hjemmegaaende med to drenge paa 3.5 og 16mdr (de gaar begge hjemme med mig) og min mand arbejder ca 70 timer om ugen, hvis ikke vi havde hjaelp ville jeg blive sindssyg. Min mand ville  foretraekke at vi hyrede en live-in maid men indtil videre er jeg ikke med paa ideen.

Goer det!

Hvilken hjemmeside ? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.