2 cyklus uden held!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2015

Mama93

SkalVæreMor2015 skriver:

Det er slet ikke lang tid

Det er normalt der går op til 1 år før det lykkedes. Ved mig og min kæreste tog det 7 mdr. før jeg blev gravid, er 6+5 nu. 

Det er forskelligt afhængigt af personer, nogle bliver gravide i første hug, og nogle går der 18 mdr. før det lykkedes. 

Held og lykke med det 

Tak skal du have, og tillykke 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Cecilie6700

Hvis jeg var jer så ville jeg slå koldt vand i blodet. Lyder slet ikke sundt at du allerede er ramt og føler at i "fejler". Så kan perioden til en positiv test blive meget lang, og nogengange direkte ødelæggende på psyken. 

Lad din krop finde sig selv psykisk og fysisk, og nyd hinanden for fuld smadder.  

I kan evt. gøre en masser ud af at forkæle hinanden og evt. tage ud og rejse sammen 

Ved os gik der 1,5 år og en masse hygge, sex og 2 rejser før min krop var klar og er i dag 22+. 

Nyd I har hinanden i stedet for at fokusere på baby. Så tror jeg også det går en del hurtigere for kroppen at finde sig selv 

Anmeld

1. februar 2015

Cecilie6700

Derudover kan kan jeg se at du er ganske ung 

Så ro på. Det skal nok komme 

Anmeld

1. februar 2015

Mama93

Cecilie6700 skriver:

Hvis jeg var jer så ville jeg slå koldt vand i blodet. Lyder slet ikke sundt at du allerede er ramt og føler at i "fejler". Så kan perioden til en positiv test blive meget lang, og nogengange direkte ødelæggende på psyken. 

Lad din krop finde sig selv psykisk og fysisk, og nyd hinanden for fuld smadder.  

I kan evt. gøre en masser ud af at forkæle hinanden og evt. tage ud og rejse sammen 

Ved os gik der 1,5 år og en masse hygge, sex og 2 rejser før min krop var klar og er i dag 22+. 

Nyd I har hinanden i stedet for at fokusere på baby. Så tror jeg også det går en del hurtigere for kroppen at finde sig selv 

Tak for svaret, det er en god idee 

Anmeld

1. februar 2015

klokkeblomsten85

Mama93 skriver:

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Vi er igang med 8 cyklus. Jeg synes det er svært det ikke er lykkedes endnu. Med vores første blev lavet i første hug. Men jeg tager det helt roligt det skal nok komme. 

Anmeld

1. februar 2015

Sitrani

Mama93 skriver:

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Uha uha 2 mdr er ikke længe overhovedet! Most ikke modet så hurtigt... nogen mennesker bruger flere år på at lave baby, så du kan ikke være utålmodig endnu 

Jeg var en af de heldige... Både min første og min anden datter er undfanget i anden cyklus  Men desværre er de færreste så heldige..... held og lykke!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.