2 cyklus uden held!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.838 visninger
35 svar
21 synes godt om
31. januar 2015

Mama93

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

AnnaK89

At prøve i 2 mdr er altså ikke lang tid 

Nogen prøver i over 1 år eller mere før det lykkes!

Hav tålmodighed - det skal nok komme. 

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Mama93 skriver:

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Bliv ved at prøve. 2måneder er ikke ret lang tid. Det er ikke alle der bliver gravide hurtigt, så det bare om at blive ved.

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

AnnaKJ skriver:

At prøve i 2 mdr er altså ikke lang tid 

Nogen prøver i over 1 år eller mere før det lykkes!

Hav tålmodighed - det skal nok komme. 

Det også rigtigt, men der er så mange som bliver gravid på første cyklus. Så det undrede mig bare  men tak for dit svar!

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

Yurie skriver:

Bliv ved at prøve. 2måneder er ikke ret lang tid. Det er ikke alle der bliver gravide hurtigt, så det bare om at blive ved.

Tak for det 

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

Men har i nogen tricks jeg kan bruge?

Anmeld

31. januar 2015

Krydserfingre

2 mdr er ingenting. Forstår dig godt man er spændt og håber på det lykkedes hurtigt men det bedste råd er at slappe af og oræve ikke at tænke på det. Ved godt det er svært. De fleste bliver gravide efter 6-12 mdr så bare rolig er selv på min 5 cyjlus nu er også mega utålmodig men må bare vente og se. Held og lykke. 

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

Pigeeeeen skriver:

2 mdr er ingenting. Forstår dig godt man er spændt og håber på det lykkedes hurtigt men det bedste råd er at slappe af og oræve ikke at tænke på det. Ved godt det er svært. De fleste bliver gravide efter 6-12 mdr så bare rolig er selv på min 5 cyjlus nu er også mega utålmodig men må bare vente og se. Held og lykke. 

Tak skal du have og i lige måde! Troede ærligt ikke at det ville være så "svært" at lave en baby

Anmeld

31. januar 2015

Krydserfingre

Mama93 skriver:

Tak skal du have og i lige måde! Troede ærligt ikke at det ville være så "svært" at lave en baby

Nej man bliver overrasket! Jeg tænkte "i princippet skal der kun 1 gang til også kan den være der" men ja det tager ikke altid så kort tid. Det er vist mere unormalt det går så hurtigt end det modsatte! Men jeg er også ret ung, er 22 så havde regnet med det gik stærkere

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

Pigeeeeen skriver:

Nej man bliver overrasket! Jeg tænkte "i princippet skal der kun 1 gang til også kan den være der" men ja det tager ikke altid så kort tid. Det er vist mere unormalt det går så hurtigt end det modsatte! Men jeg er også ret ung, er 22 så havde regnet med det gik stærkere

Hehe er selv ung, jeg er 21år så har selv tænkt at det ville gå stærkt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.