2 cyklus uden held!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1. februar 2015

ErDetSnartNU

2 måneder er ingenting! Der er ca 20% chance for at blive gravid hver cyklus, og jeg læste at det i gennemsnit tager 6 måneder og ca 140 samlejer før man er gravid. Vi VED at vi knalder på de rigtige tidspunkter (ægløsningstests) og jeg blev gravid i 5. cyklus (men graviditeten gik til grunde) og vi er netop begyndt i 8. cyklus i dag. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. februar 2015

Louise H.

2 mdr er ikke længe. Kan godt forstå du er frustreret, men det er altså ikke unormalt.

vi prøvede i 19 mdr, før der var gevinst med nr 2

Anmeld

1. februar 2015

Tullemulle

Ej undskyld, men jeg kan simpelhen ikke lade være med at blive lidt små sur over din tråd! "2 cyklus uden held"? Det er altså overhovedet ikke meget i har prøvet i  der er mange der har prøvet i flere år på at blive gravide, og det kan man kalde lang tid...

Anmeld

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Tullemulle skriver:

Ej undskyld, men jeg kan simpelhen ikke lade være med at blive lidt små sur over din tråd! "2 cyklus uden held"? Det er altså overhovedet ikke meget i har prøvet i  der er mange der har prøvet i flere år på at blive gravide, og det kan man kalde lang tid...

Rolig nu

TS har da ligeså meget ret til at blive utålmodig som enhver anden..

Anmeld

1. februar 2015

TNBC

Tullemulle skriver:

Rolig nu..

Hun undre sig jo bare, fordi at andre er blevet det i første cyklus og derfor spørg hun.

Anmeld

1. februar 2015

Tullemulle

Mom skriver:

Rolig nu

TS har da ligeså meget ret til at blive utålmodig som enhver anden..

Jeg er skam helt rolig, det siger jeg da heller ikke at hun ikke må være..?? Hun må da bare forvente at folk kan blive lidt små sur over sådan en tråd som denne

Anmeld

1. februar 2015

Mom

Profilbillede for Mom
Tullemulle skriver:

Jeg er skam helt rolig, det siger jeg da heller ikke at hun ikke må være..?? Hun må da bare forvente at folk kan blive lidt små sur over sådan en tråd som denne

Hvorfor skal hun forvente det?

Anmeld

1. februar 2015

Tullemulle

Yurie skriver:

Rolig nu..

Hun undre sig jo bare, fordi at andre er blevet det i første cyklus og derfor spørg hun.

Jeg er helt rolig..jeg opfattede åbenbart tråden forkert så. 

Anmeld

1. februar 2015

TNBC

Tullemulle skriver:

Du er den eneste der blev sur. Vi andre svarer bare stille og roligt på hendes spørgsmål.

Anmeld

1. februar 2015

Tullemulle

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.