2 cyklus uden held!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

Kærlighediminmave

Mama93 skriver:

Det også rigtigt, men der er så mange som bliver gravid på første cyklus. Så det undrede mig bare  men tak for dit svar!

Det er langt fra de fleste der er så heldige. Jeg troede også det tog en, Maks to cyklus da jeg startede i april, men blev slemt skuffet, nu er jeg igang med udredning for pco. Er på cyklus dag 66 idag og ja det hele går bare slet ikke som jeg havde regnet med og nu er mine veninder gravide eller har lige født. Og jeg må nok se i øjnene at jeg ikke kan blive gravid uden hjælp. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

l.kjoeller

Mama93 skriver:

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Det er helt normalt. Det tager noget længere  gennemsnitligt at blive gravid.  

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

Det er langt fra de fleste der er så heldige. Jeg troede også det tog en, Maks to cyklus da jeg startede i april, men blev slemt skuffet, nu er jeg igang med udredning for pco. Er på cyklus dag 66 idag og ja det hele går bare slet ikke som jeg havde regnet med og nu er mine veninder gravide eller har lige født. Og jeg må nok se i øjnene at jeg ikke kan blive gravid uden hjælp. 

Hold da op det må være hårdt at stå i den situation, jeg ønsker det bedste for dig! 

Anmeld

31. januar 2015

Kærlighediminmave

Mama93 skriver:

Hold da op det må være hårdt at stå i den situation, jeg ønsker det bedste for dig! 

Det er det. Og meget uventet. Så pas på ikke at psyke dig selv op for det bliver det kun sværere af. Især hvis du ender som mig

Anmeld

31. januar 2015

Mama93

komnubaby skriver:

Det er det. Og meget uventet. Så pas på ikke at psyke dig selv op for det bliver det kun sværere af. Især hvis du ender som mig

Må det bedste ske for os alle.. 

Anmeld

31. januar 2015

Chris87

Mama93 skriver:

Må det bedste ske for os alle.. 

Vil gerne melde ind og sige jeg er selv i 20'erne - og vi har prøvet I 6 måneder, så giv det lidt tid. Hvis ma tænker for meget over det, er der større sandsynlighed for ens psyke sætter en ud af spil . Jeg har selv haft det som dig, det der med "ork det lykkes hurtigt". 

Jeg har en stabil cyklus osv - men jeg tror ærlig min psyke har været med til at påvirke . Så vend den om og se det positive, masser skønne intime timer med din mand/kæreste 

Anmeld

1. februar 2015

Mama93

Chris87 skriver:

Vil gerne melde ind og sige jeg er selv i 20'erne - og vi har prøvet I 6 måneder, så giv det lidt tid. Hvis ma tænker for meget over det, er der større sandsynlighed for ens psyke sætter en ud af spil . Jeg har selv haft det som dig, det der med "ork det lykkes hurtigt". 

Jeg har en stabil cyklus osv - men jeg tror ærlig min psyke har været med til at påvirke . Så vend den om og se det positive, masser skønne intime timer med din mand/kæreste 

Hehe ja det også rigtig, tror eg skal til at slappe lidt af og bare nyde det.. Det tror jeg min mand vil blive glad for hehe.. 

Anmeld

1. februar 2015

HappyOne

Mama93 skriver:

Hej piger, jeg har brug for jeres hjælp! Jeg ønsker at blive gravid.. Hvad gør jeg forkert, har prøvet at have samleje før ÆL og efter men der er ikke sket noget. Vi besluttede os at starte projektet for 2mdr siden.

Det er slet ikke lang tid

Det er normalt der går op til 1 år før det lykkedes. Ved mig og min kæreste tog det 7 mdr. før jeg blev gravid, er 6+5 nu. 

Det er forskelligt afhængigt af personer, nogle bliver gravide i første hug, og nogle går der 18 mdr. før det lykkedes. 

Held og lykke med det 

Anmeld

1. februar 2015

energystar

Nu er jeg langt fra 'i 20'erne' ;-) men her har det taget lidt over 2 år - er i dag 5+1 

Anmeld

1. februar 2015

Mutti2B

Prøv med sex NÅR du har ÆL

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.