Anonym skriver:
Min mand og jeg forsøgte i 4 år at få et barn, og efter 2 år i behandling og 8 forsøg lykkedes det, og vi har nu en skøn dreng på 9 måneder.
I går finder jeg så ud af at jeg på mirakuløs vis er blevet gravid på naturlig vis. Det er et lille mirakel, som burde være umuligt.
Problemet er, at hverken min mand eller jeg ønsker et barn til nu. Vi ved ikke engang om vi nogensinde ønsker barn nr. 2, og vi er først lige begyndt at komme ovenpå efter at have fået vores dreng.
Men hvis vi vælger en abort, er det ikke sikkert at jeg senere kan blive gravid naturligt, hvis vi ønsker et barn til, og så vil aborten altid spøge. Måske vil det heller ikke lykkes via behandling, hvis vi overhovedet har mod på det.
Jeg skal til læge i morgen, og får forhåbentlig en god snak med hende.
Men jeg er virkelig i vildrede om, hvad vi skal vælge, og jeg tuder konstant 
Hej med dig 
Vil starte med at sige at vi har ikke været i behandling så den kan jeg ikke kommenterer på, men vi har 2 børn med 13 mdr imellem dem! Og ja, det er til tider hårdt og virkelig en udfordring - især efter at den store er kommet i trods og lillebror er begyndt at kopiere det storesøster gør (de er snart 2 og 3)
men jo ældre de bliver jo nemmere er det virkelig også! Vi har altid vidst at der ville være udfordringer men hvis man forventer det værste er det ofte ikke så svært/hårdt.
Og at se de 2 kegle sammen og nyde godt af hinanden er bare GULD værd! De har så meget glæde af hinanden det er helt utroligt!
Og så er mange problemer også løst med ordentlig planlægning og afstemte forventninger til hinanden.
Vi venter så nr. 3 nu - en virkelig stor overraskelse og OVERHOVEDET ikke planlagt! Og vi har også været alle følelser igennem hvorvidt vi skulle beholde, om det var retfærdigt overfor de 2 vi har om vores familie ville kunne "overleve" endnu en guldklump??? Og vi nåede frem til at "skæbnen" ville vi skulle være en familie på 5.
Jeg har igennem graviditeten tit tænkt om det var det rigtige, men efter jeg er begyndt og mærke liv ved jeg dybt inde at jeg ALDRIG ville kunne tilgive mig selv hvis jeg havde valgt denne lille gut fra 
ingen kan give sig et svar på dit spørgsmål om i skal beholde eller ej da denne beslutning kun kan tages af dig og din mand mand, og jeg håber i vælger det der rigtigt for jer.