et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Rixer skriver:

Skal jeg gå ? 

Er jeg et irritationsmoment for dig ?

Jeg synes da det er synd for dig, at du lukker øjnene for, at det tydeligvis ikke går godt for dig på din uddannelse, men du er ikke et irritationsmoment for mig. 

Men du svarede ikke på mit spørgsmål. Hvorfor er du her? Hvorfor bruger du ikke en elevportal, hvor dine medstuderende er? 

Vi er gravide, kommende mødre og mødre herinde. Det er ikke lige det rette forum du er havnet på, og vi irriterer dig åbenbart.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Rixer

Ok 

Jeg stopper med at spørge. Tilfreds? 

Anmeld

31. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar

Et godt råd så skal du nok blive bedre til at tage kritik til dig uden at blive hidsig

hvilket er vigtigt at kunne i dit fag..

jeg håber virkelig du finder ud af det med din uddannelse...

Anmeld

31. januar 2015

Rixer

Saphiira skriver:

Et godt råd så skal du nok blive bedre til at tage kritik til dig uden at blive hidsig

hvilket er vigtigt at kunne i dit fag..

jeg håber virkelig du finder ud af det med din uddannelse...

Jeg ser det som læring for mig til at udvikle mig.

Jeg har taget meget kritik men jeg har også misforstået kritikken. 

Det har jeg lært af. Jeg har virkelig udviklet mig på det seneste det siger pædagogerne selv. 

Jeg har selvstændigt lavet aktiviteter og undervisning brugt min forberedelsestid meget med omhu stille og roligt.

Jeg går ind nu og er stille og rolig plan. Arbejder selvstændigt self. Aftale med vejleder til vejledning inden...

Anmeld

31. januar 2015

Morjanne76

Jeg håber, at du bedre kan styre dit temperament overfor de mennesker, du omgås i virkeligheden.

Hvordan vil du lære børnene at udvikle kompetencer, der sætter dem i stand til at honorere de krav, der stilles til dem i deres senere liv, når du selv har svært ved det? 

Anmeld

31. januar 2015

Tullemoar

Rixer skriver:

Jeg ser det som læring for mig til at udvikle mig.

Jeg har taget meget kritik men jeg har også misforstået kritikken. 

Det har jeg lært af. Jeg har virkelig udviklet mig på det seneste det siger pædagogerne selv. 

Jeg har selvstændigt lavet aktiviteter og undervisning brugt min forberedelsestid meget med omhu stille og roligt.

Jeg går ind nu og er stille og rolig plan. Arbejder selvstændigt self. Aftale med vejleder til vejledning inden...

Hvilken kritik har du taget til dig? 

Jeg håber, at du kan styre dit temperament i virkeligheden.. 

For I næsten alle dine tråde bliver du gal  

Anmeld

31. januar 2015

Rixer

Det er sku da jeres skyld at jeg bliver sur. I fatter jo nada. Slut fra mig og den shity hjemmeside. Jeg kan ikke bruge jeres intetsigende hjælp. Jeg kender ikke børnene til at jeg kan udtale mig om det. Så spørg dig selv.

Anmeld

31. januar 2015

Loa

Rixer skriver:

Det er sku da jeres skyld at jeg bliver sur. I fatter jo nada. Slut fra mig og den shity hjemmeside. Jeg kan ikke bruge jeres intetsigende hjælp. Jeg kender ikke børnene til at jeg kan udtale mig om det. Så spørg dig selv.

Haha 

Anmeld

31. januar 2015

Morjanne76

Rixer skriver:

Sikke en adfærd. Men håber da seriøst at du mener, at du ikke igen beder om Baby.dk brugerens intetsigende hjælp. 

God vind fremover.

Anmeld

31. januar 2015

Tullemoar

Rixer skriver:

Hurra for dine søde svar....

har du ikke overvejet hvorfor dine tråde ender sådan her? 

Nå pyt Ha en god dag...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.