et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.173 visninger
49 svar
47 synes godt om
27. januar 2015

Rixer

Hey alle sammen 

Jeg skal bidrage til udvikling i den pædagogiske profession 

Hvordan kan jeg formulere et mål der har med at skabe sociale relationer at gøre 

Altså hvad kan det udvikle?  

Jeg har selv tænkt på inklusion eller 

At man vil være aktiv i dagligdagen og bidrage til udvikling af sociale fællesskaber i SFOen 

Jeg ved bare ikke om det er nok til a i kompetencemålene

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. januar 2015

Mamacita

Hey alle sammen 

Jeg skal bidrage til udvikling i den pædagogiske profession 

Hvordan kan jeg formulere et mål der har med at skabe sociale relationer at gøre 

Altså hvad kan det udvikle?  

Jeg har selv tænkt på inklusion eller 

At man vil være aktiv i dagligdagen og bidrage til udvikling af sociale fællesskaber i SFOen 

Jeg ved bare ikke om det er nok til a i kompetencemålene

Vent til du er startet og se hvad der er relevant ift. praktikstedet..så kommer målene helt af sig selv 

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

Vent til du er startet og se hvad der er relevant ift. praktikstedet..så kommer målene helt af sig selv 

a) Beherske den pædagogiske praksis og bidrage til udvikling og fornyelse f den pædagogiske profession

Bud 1) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og skabe sociale relationer med børnene.

Hvad kan jeg skrive til den ? Så den dækker a)

Bud 2 ) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og bidrage til den sociale udvikling mellem børnene ? 

Bud 3 ) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og bidrage til at sikre den sociale relation børnene imellem.

Bud 4) Mit mål er, at deltage aktivt i dagligdagen, og bidrage til den sociale udvikling hos SFO børnene imellem.

Anmeld

27. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

a) Beherske den pædagogiske praksis og bidrage til udvikling og fornyelse f den pædagogiske profession

Bud 1) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og skabe sociale relationer med børnene.

Bud 2 ) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og bidrage til den sociale udvikling mellem børnene ? 

Bud 3 ) Mit mål er, at arbejde med sociale relationer i SFO’en og jeg vil igennem aktiv deltagelse i dagligdagen forsøge og bidrage til at sikre den sociale relation børnene imellem.

Bud 4) Mit mål er, at deltage aktivt i dagligdagen, og bidrage til den sociale udvikling hos SFO børnene imellem.

Spørg en vejleder og du vil få det bedste svar der

Anmeld

27. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Det er for uklart. Deltage aktivt er ikke en metode - det forventes du deltager aktivt. 

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

Saphiira skriver:

Spørg en vejleder og du vil få det bedste svar der

Gjort nu har jeg bedre styr på det.

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

mor:) skriver:

Det er for uklart. Deltage aktivt er ikke en metode - det forventes du deltager aktivt. 

Det er også bare et udkast mor

Anmeld

27. januar 2015

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Rixer skriver:

Det er også bare et udkast mor

Det er jeg godt klar over

Anmeld

27. januar 2015

Rixer

mor:) skriver:

Det er jeg godt klar over

Cool

Anmeld

28. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Gjort nu har jeg bedre styr på det.

Super  

jeg ville selv være tryggest ved at få hjælp af en vejleder

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.