et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

Rixer

Rixer skriver:

Ja det er jeg. Skrev den der opgave engang til. Jeg skal da gøre det færdigt nu jeg har bestået begge andre praktiker 

Der var sku nogen herfra der også sagde at jeg ikke kunne klare det kaldte mig inkompetent og skandale men til dem kan jeg sige. Men jeg klarede det endda med to jobs både usu og Aftenklub. Man kan hvad man vil hvis man gør en indsats for det 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

Rixer

Yurie skriver:

Nej nej nej, bare fordi man kan klare større børn og unge, betyder IKKE at man også kan klare den anden del. Der er STOR forskel på at arbejde med store og små børn.

Hvad er det en HJÆLP du vil ha? At vi bare giver dig ret i alt det du skriver?

Du synes vi er negative, vi prøver bare at hjælpe dig, og vi har været meget hjælpende.

Uhh fantastisk. Men det er mere de ting du skriver herinde omkring, basale ting som du burde vide eller vide hvor du finder svaret.

Ja, du vil det, men kan du det her fag?

Ja jeg kan. Det har jeg sku da vist med de udtalelser jeg har fået. Hvorfor skulle jeg ikke kunne det? Hvis du var mig lige nu du havde også gjort på samme måde som jeg gjorde. 

Jeg gider ikke og diskutere det slut.

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Yurie skriver:

Nej nej nej, bare fordi man kan klare større børn og unge, betyder IKKE at man også kan klare den anden del. Der er STOR forskel på at arbejde med store og små børn.

Hvad er det en HJÆLP du vil ha? At vi bare giver dig ret i alt det du skriver?

Du synes vi er negative, vi prøver bare at hjælpe dig, og vi har været meget hjælpende.

Uhh fantastisk. Men det er mere de ting du skriver herinde omkring, basale ting som du burde vide eller vide hvor du finder svaret.

Ja, du vil det, men kan du det her fag?

Jeg har også været i børnehave  og arbejde med læreplanstemaer. Jeg har støttet udviklet og lært. Det er absolut de tre vigtigste ting

Anmeld

30. januar 2015

EKAB

Profilbillede for EKAB
Rixer skriver:

Jeg har også været i børnehave  og arbejde med læreplanstemaer. Jeg har støttet udviklet og lært. Det er absolut de tre vigtigste ting

Hvorfor er du herinde?

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Jeg ved godt at jeg ikke skal blande mig i alt

Jeg skal ikke forrestyre André 

Jeg er som pædagogmedhjælper og jeg spørger kun til vejledning undringer og ikke i hverdagen for der er jeg på arbejde. 

Jeg skal bare have min selvtillid med mig så skal det nok gå. 

Fokus på børnene det er det vigtigste 

Vise at jeg er en god rollemodel

Lære dem empati lære dem de pædagogiske værktøjer 

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

ES90 skriver:

Hvorfor er du herinde?

Skal jeg gå ? 

Er jeg et irritationsmoment for dig ?

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Rixer skriver:

Skal jeg gå ? 

Er jeg et irritationsmoment for dig ?

Are you kidding me?

Du har lige skældt os ud, og så er der en der spørg hvorfor du er her, og så kommer det svar.

Hun spørg jo bare stille og roligt, hvorfor du er her?? Du er jo ikke glad for vores svar, hvordan endte du overhovedet her?

Anmeld

31. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Jeg er som pædagogmedhjælper og jeg spørger kun til vejledning undringer og ikke i hverdagen for der er jeg på arbejde. 

For mig lyder det som om at du prøver at overbevise dig selv om du godt kan. 

Hvis du virkelig mener at du kan, hvorfor så lave de utallige tråde, hvor du virkelig skal have meget hjælp? 

Just asking... Og venligt ment.. 

Men hvis du virkelig mener at du kan så må du jo bare kæmpe videre...

Anmeld

31. januar 2015

Mor11

Profilbillede for Mor11
Rixer skriver:

Udfra din egen lille peptalk at dømme, lyder det jo til at du bare synes der er helt tjek på tingene.. Godt for dig..

Men tænk over hvorfor du så alligevel konstant spørger om hjælp. Det burde vel ikk være nødvendigt hvis du havde styr på det hele..... 

Anmeld

31. januar 2015

TNBC

Rixer skriver:

Hvad er det du prøver at bevise med de liste du altid laver?

At du mener at du har styr på tingenè?
Men hvis du har styr på de ting, hvorfor har du så spurgt os til hjælp så mange gange?

Du skriver altid, når der er nogen der fortæller dig noget, som du ikke lige bryder dig om, de der lister, hvordan det bør være.. Men er det sådan eller er det bare sådan du ser det?
Det er ikke for at nedhakke dig, men jeg undre mig bare.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.