et godt råd

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. januar 2015

Rixer

Jeres råd er intetsigende ! Irriterende UACCEPTABELT ! I har lige gjort mig ked af det tak for den motivation

ER I GLADE NU ????

I stopper det der pis der og det er NU !

Hvis i vil hjælpe så støt istedet og hvis i ikke vil det. SÅ LAD VÆR med at skriv i min tråd.

Et menneske vil aldrig have hjælp fra sådan nogen som jer som bbare tænker på de negative

Jeg er virkelig pisse træt af de to personer som går direkte mod mig og hjælper intet.

Hvad tror i seriøst at det hjælper det i skriver til mig ?

Jeg har ikke bedt om disse kommentar fra jer, så i skraldespanden med dem.

Jeg har de rette kompetencer og det skal ikke komme i diskussion at i ved det.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. januar 2015

TNBC

Rixer skriver:

Jeres råd er intetsigende ! Irriterende UACCEPTABELT ! I har lige gjort mig ked af det tak for den motivation

ER I GLADE NU ????

I stopper det der pis der og det er NU !

Hvis i vil hjælpe så støt istedet og hvis i ikke vil det. SÅ LAD VÆR med at skriv i min tråd.

Et menneske vil aldrig have hjælp fra sådan nogen som jer som bbare tænker på de negative

Jeg er virkelig pisse træt af de to personer som går direkte mod mig og hjælper intet.

Hvad tror i seriøst at det hjælper det i skriver til mig ?

Jeg har ikke bedt om disse kommentar fra jer, så i skraldespanden med dem.

Jeg har de rette kompetencer og det skal ikke komme i diskussion at i ved det.

Sjovt nok, hver gang man siger noget til dig, som du ikke lige bryder dig om, er det bare vores fejl, at vi siger noget forkert.

Vi har ikke gjort ANDET end at prøve og hjælpe dig. Se tingene fra andre øjne, men det er du jo ligeglad, for vi tager alle fejl. Bare ikke dig.

Prøv at lyt til hvad folk siger til dig, i stedet for at fare op.

Du siger du har det, men alligevel er du den eneste der ikke består, du bruger den her side til at få svar på alle de ting du selv burde vide, når du er så langt i uddannelsen.

Det hjælper dig til måske at se tingene på en anden måde, at du faktisk måske ikke skal være pædagog..

Tror mig vi er ikke altid negative, men det er sku svært at hjælpe en, der faktisk ikke vil hjælpes, men bare vil give alle andre skylden, for at han fejler.

Man hjælper ikke, kun ved at støtte. Man hjælper ved at give råd, gode som dårlige.
Hvis du ikke engang kan klare at få ting af vide, hvordan vil du klare dig på en arbejdsplads, hvis de siger at du skal gøre noget på en anden måde, men du er sikker på at du gør det rigtige. Sådan fungere det bare ikke. Man skal lytte til folk, for man kan ikke altid selv se hvis man gør noget forkert(Som dig)

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Yurie skriver:

Sjovt nok, hver gang man siger noget til dig, som du ikke lige bryder dig om, er det bare vores fejl, at vi siger noget forkert.

Vi har ikke gjort ANDET end at prøve og hjælpe dig. Se tingene fra andre øjne, men det er du jo ligeglad, for vi tager alle fejl. Bare ikke dig.

Du siger du har det, men alligevel er du den eneste der ikke består, du bruger den her side til at få svar på alle de ting du selv burde vide, når du er så langt i uddannelsen.

Det hjælper dig til måske at se tingene på en anden måde, at du faktisk måske ikke skal være pædagog..

Tror mig vi er ikke altid negative, men det er sku svært at hjælpe en, der faktisk ikke vil hjælpes, men bare vil give alle andre skylden, for at han fejler.

Man hjælper ikke, kun ved at støtte. Man hjælper ved at give råd, gode som dårlige.
Hvis du ikke engang kan klare at få ting af vide, hvordan vil du klare dig på en arbejdsplads, hvis de siger at du skal gøre noget på en anden måde, men du er sikker på at du gør det rigtige. Sådan fungere det bare ikke. Man skal lytte til folk, for man kan ikke altid selv se hvis man gør noget forkert(Som dig)

Please bar stop

Anmeld

30. januar 2015

TNBC

Rixer skriver:

Please bar stop

Hvorfor er du herinde, hvis du ikke vil lytte til hvad vi siger???

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Yurie skriver:

I forstår intet af den hjælp jeg vil ha.

Det skal slet ikke diskuteres. 

Jeg gider ikke og bruge min tid her mere.

I er så negative det pisser mig virkelig af. 

Hvis jeg kan klare større børn og unge kan jeg også klare den anden del. 

Jeg har selv skrevet en opgave på 15 sider er det for sjov ? 

Jeg har selv gjort en indsats for jeg vil det her. 

Jeg vil blive ved med at gøre en indsats støtte udvikle og lærer hvor der er fokus på børnene og samarbejde 

Anmeld

30. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Please bar stop

Findes der ikke et forum hvor man kan hjælpe hinanden med lektier, teorier osv... ? 

Måskr er det et bedre sted at snakke med andre  

Eller brug dine klassekammerater  

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Saphiira skriver:

Findes der ikke et forum hvor man kan hjælpe hinanden med lektier, teorier osv... ? 

Måskr er det et bedre sted at snakke med andre  

Eller brug dine klassekammerater  

Jeg har kun set dem en gang og jeg kender dem ikke 

Anmeld

30. januar 2015

Tullemoar

Profilbillede for Tullemoar
Rixer skriver:

Jeg har kun set dem en gang og jeg kender dem ikke 

Åh. Er du kommet på et nyt hold eller?

Anmeld

30. januar 2015

Rixer

Saphiira skriver:

Åh. Er du kommet på et nyt hold eller?

Ja det er jeg. Skrev den der opgave engang til. Jeg skal da gøre det færdigt nu jeg har bestået begge andre praktiker 

Anmeld

30. januar 2015

TNBC

Rixer skriver:

I forstår intet af den hjælp jeg vil ha.

Det skal slet ikke diskuteres. 

Jeg gider ikke og bruge min tid her mere.

I er så negative det pisser mig virkelig af. 

Hvis jeg kan klare større børn og unge kan jeg også klare den anden del. 

Jeg har selv skrevet en opgave på 15 sider er det for sjov ? 

Jeg har selv gjort en indsats for jeg vil det her. 

Jeg vil blive ved med at gøre en indsats støtte udvikle og lærer hvor der er fokus på børnene og samarbejde 

Nej nej nej, bare fordi man kan klare større børn og unge, betyder IKKE at man også kan klare den anden del. Der er STOR forskel på at arbejde med store og små børn.

Hvad er det en HJÆLP du vil ha? At vi bare giver dig ret i alt det du skriver?

Du synes vi er negative, vi prøver bare at hjælpe dig, og vi har været meget hjælpende.

Uhh fantastisk. Men det er mere de ting du skriver herinde omkring, basale ting som du burde vide eller vide hvor du finder svaret.

Ja, du vil det, men kan du det her fag?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.