Rixer skriver:
Jeres råd er intetsigende ! Irriterende UACCEPTABELT ! I har lige gjort mig ked af det tak for den motivation
ER I GLADE NU ????
I stopper det der pis der og det er NU !
Hvis i vil hjælpe så støt istedet og hvis i ikke vil det. SÅ LAD VÆR med at skriv i min tråd.
Et menneske vil aldrig have hjælp fra sådan nogen som jer som bbare tænker på de negative

Jeg er virkelig pisse træt af de to personer som går direkte mod mig og hjælper intet.
Hvad tror i seriøst at det hjælper det i skriver til mig ?
Jeg har ikke bedt om disse kommentar fra jer, så i skraldespanden med dem.
Jeg har de rette kompetencer og det skal ikke komme i diskussion at i ved det.
Sjovt nok, hver gang man siger noget til dig, som du ikke lige bryder dig om, er det bare vores fejl, at vi siger noget forkert.
Vi har ikke gjort ANDET end at prøve og hjælpe dig. Se tingene fra andre øjne, men det er du jo ligeglad, for vi tager alle fejl. Bare ikke dig.
Prøv at lyt til hvad folk siger til dig, i stedet for at fare op.
Du siger du har det, men alligevel er du den eneste der ikke består, du bruger den her side til at få svar på alle de ting du selv burde vide, når du er så langt i uddannelsen.
Det hjælper dig til måske at se tingene på en anden måde, at du faktisk måske ikke skal være pædagog..
Tror mig vi er ikke altid negative, men det er sku svært at hjælpe en, der faktisk ikke vil hjælpes, men bare vil give alle andre skylden, for at han fejler.
Man hjælper ikke, kun ved at støtte. Man hjælper ved at give råd, gode som dårlige.
Hvis du ikke engang kan klare at få ting af vide, hvordan vil du klare dig på en arbejdsplads, hvis de siger at du skal gøre noget på en anden måde, men du er sikker på at du gør det rigtige. Sådan fungere det bare ikke. Man skal lytte til folk, for man kan ikke altid selv se hvis man gør noget forkert(Som dig)