Nu får jeg virkelig hug, men kan ikke lade vær.
Bliver VIRKELIG træt over alle kommentarene med, hvad man kan forvente og ikke forvente grundet den ringe normering. Og hvordan vi forældre må råbe politikker op.....HELT ÆRLIGT, mener I virkelig, at man som forældre skal leve med, at ens barn på 3 år går ud på en trafikkeret vej? For det er jo det der sker med den nuværende nomering, og har man klager til det, så må man tage den med politikkerne?
Selvfølgelig kan pædagoger ikke mandsopdække alle børn, men man har da ret til som forældre at forvente, de holder rimelig opsyn i løbet af dagen....og basale ting som en lorteble bliver skiftet, barnet kommer ikke ud på en trafikkeret vej alene, slår ens barn en flænge i hovedet ringes der efter en ambulance osv er en del af servicepakken, jeg som forældre betaler for igennem min skat og brugerbetaling.
Kan man som pædagog ikke opfylde de ovenstående basale ting, så gør man ikke sit job godt nok. Er det så fordi normeringen er dårlig, så må man tage den med sin leder, som så må tage den med sin....det kan da ikke være kundens(dermed forældres) ansvar. Synes altså det er rimeligt at forvente ens barn er rimelig sikkert i løbet af en dag, og basale ting bliver opfyldt. Og hvis ikke dette er muligt, grundet sygdom m.m. jamen så må de pågældende pædagoger informere om det inden jeg afleverer mit barn i deres varetægt!
Selvfølgelig skal vi forældre arbejde for bedre normeringer m.m, men det kan ikke passe, man ikke må forvente noget af pædagogerne overhovedet.
Anmeld