Anonym skriver:
Jo jo men hvorfor ikke selv lige skrive en SMS med jeg har kage hvis I giver kaffe så kommer jeg forbi? Kan sagtens godt se at vi også kan invitere hende selv men det er heller ikke forbudt selv at komme forbi uden en invitation er det?
Kan det være at hun ikke tror hun er velkommen? At hun ikke ved at hun bare kan komme forbi uden invitation? Har du sagt det til hende?
Din kæreste er ikke med når du besøger hende, og i har været sammen i 9år.. Og når I er der, så er der bare tavshed.. Lyder jo ikke ret hyggeligt, vel?
Du siger hun skriver om hvornår du kommer og besøger hende(hun spørg dig).. Har du prøvet at skrive; Har du ikke lyst til at komme forbi hos os?
Har du prøvet at hjælpe dem med at snakke sammen(Ikke som tolk) men på andre måder? Papir, lidt tegnsprog..
Jeg kan godt forstå din kæreste, når han er vant til at der bliver snakket meget, men det er vel ikke hendes skyld.
Jeg synes du skal sætte dig ned med hende, fortælle hende, at du gerne vil besøge hende, men hun også gerne må komme og besøge jer. At hun er velkommen i jeres hjem.
Og så snak med din kæreste omkring hende, om at det nok er svært for hende.
Anmeld