Selvom din mor er tavs, kan det jo ligeså vel være at hun er sådan som menneske bare, nogle mennesker er generte, selvom hun er tavs, så kan hun jo sagens nyde jeres selskab.
Jeg er selv en lidt tavs person til tider, hvor folk nærmest skal hive ordene ud af mig, men derfor elsker jeg og nyder folk selskab.
Men jeg synes at du Gør din mor til noget "forfærdeligt" selvom hun ikke er det.
Du ligger selv ud med at du ikke vil have din kæreste med ud til hende, fordi hun ikke rigtig siger noget, og sådanne ting.
Og det syntes jeg sgu er synd for hende, jo mere du vælger at din kæreste skal forblive væk fra din mor og aldrig snakker om hende sammen med kæresten, så får din kæreste et helt forkert indtryk af din mor.
For hvad jeg læser frem til, så er hun jo intet dårligt menneske?
Du vælger selv at Gøre din mor til noget hun faktisk ikke er.
Hvis i sammen besøgte din mor nogle gange om måneden, og selv startede samtalerne, smilede, gav kram, snakkede om vind og vejr, så lige pludselig ville din mor live mere op, fordi hun ville få følelsen af, at i rent faktisk kan li hende.
At hun sender en SMS til dig, om du ikke snart besøger hende, det siger da mig meget om at hun faktisk savner dig.
Syntes i skulle prøve at sadle lidt om.
Tag din kæreste og datter med på besøg hos din mor noget tier, og forbered din kæreste på at han nok skal starte samtaler selv, til din mor. Det er der jo intet galt i.
Smil og være glad i hendes nærvær.
Inviterer hende til mad noget tier hos jer, forslå selv om i os skal finde en dag og spise hos hende osv.
Lav fx en dag hvor i inviterer hende med i skoven, på museer eller noget andet.
Lav ting sammen, så hun føler sig noget værd os, syntes som sagt at du giver din kæreste et helt forkert indtryk af din mor.
Fordi hun har et handicap med og være halvdøv, det Gør hende jo ikke til noget dårligere menneske, som man helst skal holde sig fra?
Og husk nogle mennesker er lidt tavse, men derfor kan de sagtens elske andres selskab.
Håber i får bygget et bedre bånd op med din mor