De 12 første uger er de værste

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. januar 2015

Jegkiggerpåfugle

Ja disse uger der mest forfærdelige - jeg ved heller ikke om jeg er købt eller solgt og vi har desværre ikke den luksus at kunne få en ts - skal til NF den 20. Februar men det føles som om der er en krig til den dato - jeg har i den sidste uge været rigtig meget i tvivl om der overhovedet er liv i maven - er 9+1 i dag - desuden har jeg et dejligt barn gøges sidste år jeg er bange for at lege "vildt" med for så kan jeg jo skade lillefisen i maven ������ åh Gud det er hårdt at være gravid de første 12 uger og det bliver da ikke lettere jo flere gange man er det ������

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. januar 2015

Natasja T

Jeg har kun lige fundet ud af i forgårs, at jeg er gravid med min nr 2. Min ældste er 7 år, så det er jo bare mange år siden jeg var gravid sidst.

Jeg har egentligt haft mavesmerter i nogle dage og har slet ikke været urolig. Men nu er jeg begyndt at bløde og alle de værste tanker i verden, hamrer frem i tankerne hos mig. Også selvom jeg har haft fat i en vagtlæge (der sagde, at jeg bare skulle slappe af og det var helt normalt) og søgt nettet tyndt for at finde andre med lignende erfaringer. Er 5+2 i dag. Jeg tænker at få en tryghedsscanning inden længe, så jeg ikke skal rende nervøs rundt.

Så jo, jeg genkender godt følelsen af, at dette er de længste 12 uger. Jeg har dog allerede fortalt det til min veninde, der er 2 uger foran mig og mine forældre/lillebror. Uanset om alt går godt eller skidt, har jeg brug for deres støtte hele vejen igennem.  

Rigtig meget held og lykke med din graviditet.  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.