Kan vi tillade os det ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

13. januar 2015

B&J

Anonym skriver:

Vi skal først holde det engang i nov måned så tænker det bliver for koldt

Hvorfor ??? De kommer da med den færdig og varm og klar til at skære ud 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. januar 2015

B&J

Sprit25 skriver:

Men så var der jo også alkohol til dåben

Ja men hvis man skal vælge man der skal eller ikke skal....

og det andet var jo hvad vi gjorde 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

B&J skriver:

Hvorfor ??? De kommer da med den færdig og varm og klar til at skære ud 

Ahh det gjorde de ikke ved os eller vil sige de færdigstegte den hos os, så de kom 2-3 timer mener jeg det var, inden og lavede grisen færdig ��

Anmeld

13. januar 2015

majba

Anonym skriver:

Tak havde selv tænkt over det, havde overvejet hønsesalat til forretten og måske noget ris halløj, nogle ideer  

Laver ikke selv så meget med ris. Men har selv fået serveret en rissalat og ris stegt i krydderier 

Anmeld

13. januar 2015

Anonym trådstarter

majba skriver:

Laver ikke selv så meget med ris. Men har selv fået serveret en rissalat og ris stegt i krydderier 

Spændende  

Anmeld

14. januar 2015

Loa

Synes det lyder som en rigtig fin menu, forstår dog ikke dit antiparti imod alkohol. Det er vel ikke meningen det skal være drukfest, men mange mennesker kan bare godt lide at nyde en øl eller et glas vin til maden. 

Men når det er sagt er det jo jeres fest og i kan gøre præcis hvad i synes. Op i røven med familiens brok og kommentarer. Om i så valgte der kun skulle være postevand, så er det jeres beslutning..

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Loa skriver:

Synes det lyder som en rigtig fin menu, forstår dog ikke dit antiparti imod alkohol. Det er vel ikke meningen det skal være drukfest, men mange mennesker kan bare godt lide at nyde en øl eller et glas vin til maden. 

Men når det er sagt er det jo jeres fest og i kan gøre præcis hvad i synes. Op i røven med familiens brok og kommentarer. Om i så valgte der kun skulle være postevand, så er det jeres beslutning..

Kunne folk nøjes var det også fint med mig, men det er nok kravet om alkoholden og at der skal være så meget forskelligt. Vi står hver gang og hælder en masse ud og der er nogle af vores gæster, som drikker og kører bil hjem bagefter, er det feks en enkelt øl til maden er det ok, men flere har jeg virkelig været i tvivl og tænkt at blev de stoppet ville det hedde spritkørsel og det ansvar vil jeg ikke have på mig  

Anmeld

14. januar 2015

Kay

Anonym skriver:

Kunne folk nøjes var det også fint med mig, men det er nok kravet om alkoholden og at der skal være så meget forskelligt. Vi står hver gang og hælder en masse ud og der er nogle af vores gæster, som drikker og kører bil hjem bagefter, er det feks en enkelt øl til maden er det ok, men flere har jeg virkelig været i tvivl og tænkt at blev de stoppet ville det hedde spritkørsel og det ansvar vil jeg ikke have på mig  

Så kan jeg virkelig godt forstå at du ikke ønsker at servere alkohol

Efter min menig har man et alkohol problem hvis man ikke kan lade være med at drikke en enkelt øl når man skal køre hjem

Men ja gør som du skrev tidligere,  gør modstand, planlægning det som i vil evt med smørrebrød som en frokost "fest" uden at hun ved det intet skal hun vide om planerne for dåben og vis at i godt kan holde en hyggelig dåb på jeres måde uden at følge hendes retningslinjer

Anmeld

14. januar 2015

Anonym trådstarter

Kay skriver:

Så kan jeg virkelig godt forstå at du ikke ønsker at servere alkohol

Efter min menig har man et alkohol problem hvis man ikke kan lade være med at drikke en enkelt øl når man skal køre hjem

Men ja gør som du skrev tidligere,  gør modstand, planlægning det som i vil evt med smørrebrød som en frokost "fest" uden at hun ved det intet skal hun vide om planerne for dåben og vis at i godt kan holde en hyggelig dåb på jeres måde uden at følge hendes retningslinjer

Tak 

var folk ansvarlige nok og ikke lavede det som et behovskrav var tonen også anderledes 

bla har jeg droppet min runde fødselsdagsfest da der var krav om alkohol. Da jeg ikke ønsker det skal være nogen form for drukfest, og selv vil være højgravid og besværet ønskede jeg festen blev hyggelig og uden alkohol. Men når det ikke kan være anderledes må folk undvære  

Anmeld

14. januar 2015

Kay

Anonym skriver:

Tak 

var folk ansvarlige nok og ikke lavede det som et behovskrav var tonen også anderledes 

bla har jeg droppet min runde fødselsdagsfest da der var krav om alkohol. Da jeg ikke ønsker det skal være nogen form for drukfest, og selv vil være højgravid og besværet ønskede jeg festen blev hyggelig og uden alkohol. Men når det ikke kan være anderledes må folk undvære  

Helt enig, jeg havde heller ikke valgt at servere alkohol hvis det var på den måde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.