Anonym skriver:
Er anonym af hensyn til familien
dette bliver vores 4 barn, og synes der har været så meget ballade de første 3 gange. Så var det ikke fint nok, brok om alkohol, osv osv
1 gang fejrede vi dåben på en kro med 3 retter mad, derefter kaffe og kæmpe kagebord
2 gang i haven med helstegt pattegris og 2 kæmpe store dåbskager til dessert
3 gang i forsamlingshus med forret og stor buffet bestilt udefra, og kagebord til dessert
vi havde snakket bla smørrebrød og brunch og blev manet i jorden som ikke fint nok og uforskammet når folk kom med dåbsgave(svigerfamilie) de har også brokket sig meget over jeg ikke er fan af alt det alkohol til en dåb og har server det, de første 3 gange, men overvejer meget om det skal med næste gang
Snakkede med min mor i dag, selvom der er laaaang tid til, og fik griflet noget ned. Har gjort meget ud af der også er noget for dem som ikke spiser gris og hvis der er en vegetar imellem
Det hele lavet vi selv, men kan vi tillade os dette og kan vi tillade ikke at servere vin og øl(alkohol)eller kun nøjes med øl
vi har heller ikke uanede mængder af penge og træt og ked af ikke at kunne stille svigerne tilfredse, selv efter et 100.000kr bryllup og 3 (snart 4) barnedåbe på under 5 år
Dåb 2015
Mad:
•Tunmousse
•Lakseroulade
•Flutes
•Frikadeller af kalv
•Medister
•Chickenpie
•Tærte med spinat og gedeost
•Fyldt mørbrad (Mørbrad fyldt med mozzarellaost, soltørrede tomater, pinjekerne og basilikum)
•Pizzasnegle (bla til børnene)
•Salat med bær og avokado
•Spidskålssalat
•Flødekartofler
• Lasagne (bla til børnene)
Kaffe og kagebord
Kage 1: svampet kanelkage med æblecreme og honningglaserede æbler
Kage 2: Hvide drømmekagebunde, jordbærmousse og ostecreme med jordbærstykker
Drikkelse:
Sodavand: bla cola, cola light, faxekondi, danskvand med forskellige smag, hyldeblomst, appelsin osv
Evt øl men overvejer at droppe servering af alkohol
Ang. Alkohol så ville jeg servere det.. Men evt i mindre mængder. Altså ikke købe så meget ind.. Vi har/havde alkoholikere i min familie men valgte alligevel at servere alkohol. Vi købte ikke så meget og endte alligevel med at have meget tilbage..